Svētdienas krikumi...

18:16

Man jau sen apnicis klausīties pašai savu gaušanos par manu slikto fotoaparātu un tā pilnīgu nesavienojamību ar tumšo gada periodu. Kā ir tā ir. Un, pat, ja jums kādu laiciņu būs jāvēro Zaubes mežiņa notikumi graudaini dzeltenā miglas kvalitātē, domāju, ka mani nepametīsiet! :)

***

Zīmēt, līmēt un gleznot. Tas mums izveidojies par tādu pēcbrokastu rituālu -  izzīmēties līdz apnikumam! Veidojam vienu personālizstādi pēc otras! Tikko nomainījās rudens lapu izstāde. Tās vietā jaunā, daudzsološā māksliniece Emīlija eksponējusi savus rudenīgos garadarbus. Lielākā darbu mākslinieciskā vērtība - nosaukumi. :)




 Niklāvs mani nebeidz pārsteigt. Tā dvēsele, kas iet papīram pāri malām!... Tas temperaments un plašie vēzieni, kas pavadīti mēles kustībām! Un, ja es ko apbrīnoju pāri visam, tad tā ir milzīgā pacietība, kas mīt šajā zēnā!


Pils. Niklāvs.


Māsa turpretī piedzīvo savu trīsgadnieces slavas virsotni. Ikdienas niķi/stiķi/ BLĒŅAS, kas sirmu dara nu jau vairs ne tikai Mārtiņa mammu, bet arī mani...
Viņa ir ātra! Viņa ir visur! Nekas vairs nestāv savās vietās, nekas vairs nav drošībā. Viss, ko viņa  saprata un mācēja līdz šim šķiet ir izdzēsts no mazās teroristes cietā diska!!! Mūsu mājās atkal iestājusies tāda pati lietu karantīna kā pie bērna rāpojošā vecumā...

Un brālis tik pārsteigumā iepleš acis: "Mām, Čika sēdē uz loga!"


"Mām, Čika piečurāja man` mašīna! "


Viss ir kājām gaisā un netīrs un es netieku ar to bērnu galā! :D
Esmu atradusi tikai vienu izeju - smieties par visu. :D
Pagaidām vēl spēju un palīdz, ja kas!


Esmu sastādījusi dzimšanas dienas dāvanu sarakstu un savu 29 gadu ballīti gribu atzīmēt tā, lai nav jāatzīmē 30 gadi. :) Gribu dziedāt karaoki. Esmu tā noilgojusies pēc kārtīgas izdziedāšanās!

Bet tikmēr mūsmājās ne tikai iezagusies pirmā iekštelpu pele ( ieraudzīta - tātad fakts! ), bet ik pa laikam no nezināmiem caurumiem izlien pa sirsonim. Šitie man rada paniku no tiesas. Jo no pelēm vismaz neviens nemirst...

Pilnmēness?


Nē. Tikmēr centos nogalēt sirsoni, kamēr tas ielīda saplēstajā lampas kupolā un es atradu veidu, kā tikt no viņa vaļā nesasmērējot savu divu bērnu mammas saulaino reputāciju ... :D



Tādi mani svētdienas krikumi. 
Superveiksmīgu jauno darba nedēļu visiem!
Man šī solās būt Turbonedēļa. Ieelpoju dziļāk un aiziet!

You Might Also Like

3 comments

  1. Novēlu izturību, gaidot kad pāries šitie stiķi un niķi. Es arī mācos saņemt sevi rokās un nepacelt balsi reizēs, kad mute jau pati pavērusies :)

    AtbildētDzēst
  2. Jautri jums iet! Tāpat kā mums. Es ļoti labi zinu, kā tu jūties, jo arī man mājās ir bez 5 minūtēm 3 gadnieks, kurš pilnībā atbilst tam, ko rakstīji par Emīliju. :D
    Un vēl.. man tik jocīga sajūta radās, kad izlasīju, ka vēlies nosvinēt savu 29. dz.d. dziedot karaoki.. Jo arī man tuvojas 29. dz.d. un arī man attiecībā uz tās atzīmēšanu jau kādu laiku ir tieši šāda pati vēlme. Interesanta sagadīšanās! :)
    Arī tev superveiksmīgu tavu turbo nedēļu! ;)

    AtbildētDzēst
  3. Ne velti 3gadniekus sauc par trakajiem 3gadniekiem :D Nekas cits jau neatliek kā visu uztvert ar humoru... pacietību un pāri visam mīlestību! ;)

    AtbildētDzēst

Paldies, ka atradāt laiku, lai ielūkotos manā blogā!


Man patīk dalīties, taču visa šajā blogā pieejamā informācija un fotogrāfijas ir likumīgs "Mammas roku" īpašums un nedrīkst tikt izmantots komerciāliem mērķiem! Turpretim visi laipni aicināti smelties idejas un iedvesmu sadzīvei un dāvanām mīļiem cilvēkiem!
Man ļoti patīk, ja rakstāt par mani, taču liels lūgums allaž pievienot atsauci uz blogu "Mammasrokas"! Veiksmīgu un darbiem bagātu dienu!