Šis tas no aizkulisēm...

23:42

Jāteic godīgi - lai arī maijs man bija paredzēts kā atpūtas un dārza darbu mēnesis, pavisam negaidīti uzradās interesanti pasūtījumi. Un piedevām nez kāpēc esmu iedomājusies, ka man būtu jāsaistās ar Biznesa inkubatoru. Lai arī mana pārliecība par tā vajadzību manam uzņēmumam katru dienu mainās, tomēr šis nenoliedzami ir interesants pavērsiens "Mammas roku" ikdienā. Vienvārdsakot - garlaicīgi nav, darba pietiek, naudas ne, bet laukā notiek vasara un tāpēc viss šķiet skaisti! :D Un zemenes, ja vien knišļi nebūtu izdomājuši man uz rokas uzspēlēt "masalas-masaliņas", arī gandrīz piebeidzu ravēt. Vienlaicīgi ar Kundziņa novēloto dārza arumu. Bet nu protams - tā taču pavisam cita reportāža :)...

***
Man īsti neiet pie sirds vasaras straujā uzmākšanās pavasarim... Tik īsiņš bija ievu ziedēšanas laiks!... Un man no tām nesāp galva. Man to aromāts liekas viens no dievīgākajiem! Nu jau ziediņi brūngani un birstoši, bet vēl pirms nedēļas...



Uz virtuves galda - megadampis. Jeb overloks. Vai kaut kas tam līdzīgs...Mēģinu tikt pie `EKU krekliem. Turpinu mēģināt. :)



Un vēl- izmantoju vienu dienu kamēr mazie dārziņā, lai, sadarbojoties ar virtuves galdu, beidzot pirmo reizi mūžā uzkonstruētu īstu piegrieztni! Pamatpiegrieztni 110.-116. izmēra meiteņu kleitiņai :D
Wow! :) Process atgādināja algebras stundu. Pasniedzēja šūšanas kursos jau brīdināja un tomēr - kas to būtu domājis, ka cilvēka muguras garums un kakla apkārtmērs un citi auguma parametri liekami mistiskās formulās, klāt pievienojot tikpat mistisku "ērtuma uzlaidi", utt! Ārkārtīgi interesanta padarīšana, pie kuras noteikti atgriezīšos un dalīšos uzzinātajā!


Gaidāmo nedēļas nogali sola saulainu, bet tikmēr atcerieties, ka

Lietus nav iemesls, lai neietu laukā! Lietus ir iemesls iet laukā ar lietussargiem! :)


You Might Also Like

7 comments

  1. Par īsu nudien Ievu baltums aiz loga... bet smaržo joprojām :)
    EKU krekls lielisks!

    AtbildētDzēst
  2. Un vēlreiz un kā parasti- lai visam atliek laika un izdošanās! :)

    AtbildētDzēst
  3. Braši! Overloks izskatās neuzveicami sarežģīts.
    Piegrieztņu konstruēšana man liekas ļoti interesanta. Pārāk maz mums tomēr ikdienā ir vajadzīga matemātika. (Lai gan visas tās reizes, kad pati esmu konstruējusi piegrieztni, nevis ņēmusi no Burdām vai tml., nekas līdz galam nav novests vai nav sanācis.)

    AtbildētDzēst
  4. Cepuri nost Tavā priekšā, ka esi ķērusies pie piegriežtņu kontruēšanas. Es vēl joprojām raustos:) Ar nepacietību gaidīšu Tavus nākamos ierakstu šajā sakarā!

    AtbildētDzēst
  5. Gribu tādu krekliņu Ievai! Nopietni! Ja šim jau nav pieteikusies saimniecīte!:))

    AtbildētDzēst
  6. ...un tik balta Ievziedu virtene! žetons!
    uzreizi vari pieteikt sevi arī kāzu ceremoniju noformēšanas sadaļā!;D

    AtbildētDzēst
  7. Lietū noteikti var iet ārā! Autdor :D mēteli mugurā, mazajām lietus bikses un gumijniekus un aidā!
    P.S. Lieliska kreklkleita!

    AtbildētDzēst

Paldies, ka atradāt laiku, lai ielūkotos manā blogā!


Man patīk dalīties, taču visa šajā blogā pieejamā informācija un fotogrāfijas ir likumīgs "Mammas roku" īpašums un nedrīkst tikt izmantots komerciāliem mērķiem! Turpretim visi laipni aicināti smelties idejas un iedvesmu sadzīvei un dāvanām mīļiem cilvēkiem!
Man ļoti patīk, ja rakstāt par mani, taču liels lūgums allaž pievienot atsauci uz blogu "Mammasrokas"! Veiksmīgu un darbiem bagātu dienu!