Trīs tonnas dzijas.

01:07

Man kā neadītājai tiešām ir sajūta, ka pēkšņi esmu apaugusi ar 3 tonnām dzijas!

Stāsts gaužām lakonisks- kāda sieviete pamet Latviju Tēvzemi, lai dotos dzīvot pie meitas un mazbērniem Ārpuslatvijā. Paliek atmiņas, mājele, iedzīve, kaudze drēbju, audumu un 3 maisi kamolu. Liktenīgā un pateicības pilnā kārtā par saimnieci pēdējiem trim kļuvu es! Lūk ko es saucu par Ziemassvētkiem pavasarī! Pirms pāris nedēļām iemainīju Vecpiebalgā pirktu kliņģeri ar nenoplēstu cenu (!!!) pret septiņiem maisiem visvisādu labumu un tagad gaidu:
1) tikšanos ar draudzeni, lai ar mašīnas palīdzību saadītu dziju varavīksnes raibos vasaras džemperos, getrās, u.c. mazajiem
2) blogdraugu ballīti augustā, kad notiks Pai kūrētā mainīšanās ar rokdarbmateriālim/rokdarbiem
3) saadītu foršu ziemas paklāju mūsmājai
4) ...cits variants... :)


Bet pāris kamoli jau tagad sakustinājuši pelēkās šūniņas...



Vilnas, kokvilnas, akrila un citādas izcelsmes kamoli - tik daudz izejmateriāla iedvesmai!





Un tā - priekšā sējas, ravēšanas, audzēšanas un novākšanas laiks. Un šoreiz es patiešām runāju par dārzu :)
Tāpēc, meitenes, sakiet lūdzu

Kā pareizi noglabāt dziju līdz ziemas sezonai???




You Might Also Like

8 comments

  1. ēee, kas par bagātību. es augustā lai kā plīstu - dodos uz ballīti, un paķeršu līdzi kaut pus veikalu savu. lai iemainītu kādu kamolu ;)

    AtbildētDzēst
  2. Vai, kas Tev par varavīksni tikusi! Un idejas ģenerējas ne pajokam:)
    Par glabāšanu - neesmu eksperts, bet savus dzijas kalnus glabāju kopā ar ciedrkoka bumbām, jo tās ne visai tīkot kožlīdzīgajiem.
    Vanna bilde ar dzijas kamoliem - man rītkafijas smaids:)
    P.S. Laikam jau vēl par ātru taujāt, bet tomēr pamēģināšu - apmēram uz kuru augusta dekādi barterpasākumu domā?

    AtbildētDzēst
  3. Njā.. :)
    Pilnīgi raibs gar acīm un idejas pa galvu tā vien virpuļo kā sniegputenī..(eh, ja man tiktu pusīte no vannas).. :)
    Es dzijas glabāju kopā ar greipfrūtu mizām..arī tāda lieta nepatīk dzijas kārajiem kožu zobiem..

    AtbildētDzēst
  4. 4)variants- Padalīties ar skribīti no vannas satura :D

    AtbildētDzēst
  5. aaaah, kas par krajumiem! superigi!

    man nav attistitas prakses, ka smuki un drosi glabat dzijas. nav gan ari ne tuvu tik bagatigi krajumi ka tavejie :)

    bet zinu, ka daudzas aditajas dzijas glaba noslegtas kastes ar vakiem, tadas ka mantu glabasanai, tipiski plastmasas. vispar jau vilnai tas varbut nav isti labi, jo dzijai "jaelpo", bet, no otras puses, kozu dross pasakums. vel vari pa vidu dzijai iemest kadas stipri smarzigas ziepes, piemeram, lavandas.

    AtbildētDzēst
  6. ĀĀĀ -man paties gribās kliegt un spiegt ieraugot šādu kamolu bagātību!Kolosāli!
    Hmmm...es savus kamolīšus glabāju grozos,sašķirotus pa maisiņiem,kur ielieku Drogās iegādājamas pretkožu plāksnītes.Un vienmēr man grozā mētājas arī pa kādam ziepju gabaliņam...bet tas laikam vairāk pa ieradumam,kurš nāk līdzi no bērnības,jo nez vai ziepīte sargās no kodēm...

    AtbildētDzēst
  7. vāks, cik daudz dzijas un kādas krāsu gammas! :D

    Savus krājumus arī salieku pa maisiņiem (jālūko, lai nav caurumiņu, jānosien) pēc dzijas tipa un krāsām, zinot, kurus man vajadzēs kopā, kurus toč nē... Kode maisiņus cauri neizgrauž, ja nav iekšā, nenoēdīs. Drošumam (lai pat nedomā klāt nākt) kopējā glabātuvē iemetu krustnagliņas un augšējam, apakšējam maisiņam uzpilinu virsū lavandas ēterisko eļļu pa vienai pilei.
    tfu-tfu-tfu, palīdz

    AtbildētDzēst

Paldies, ka atradāt laiku, lai ielūkotos manā blogā!


Man patīk dalīties, taču visa šajā blogā pieejamā informācija un fotogrāfijas ir likumīgs "Mammas roku" īpašums un nedrīkst tikt izmantots komerciāliem mērķiem! Turpretim visi laipni aicināti smelties idejas un iedvesmu sadzīvei un dāvanām mīļiem cilvēkiem!
Man ļoti patīk, ja rakstāt par mani, taču liels lūgums allaž pievienot atsauci uz blogu "Mammasrokas"! Veiksmīgu un darbiem bagātu dienu!