Atpakaļ uz zemes...

23:30

Karrrrrrrrrrstā nedēļas nogale izdzīvota! Vēl vairāk - karstums nebija sķērslis izbraukt krustu šķērsu pāri septiņiem bijušā Cēsu rajona upju  tiltiem, jo mans brālis (mans tikko taču vēl mazais brālis, eh...:)) apņēma sev līgaviņu!



Ja man būtu šīs kāzas jāraksturo vienā vārdā, es teiktu "Gauja". Pie Gaujas mijās gredzeni, Gaujā krita grēku akmeņi, asaru naudiņas un vainagi, pār Gauju rūpīgi tika nesta jaunā sieviņa, pie Gaujas aizritēja kāzu nakts un Gaujā nākošā diena! :) Gauja viennozīmīgi ir jaunā pāra Likteņupe!






"Kur draudzība sākas, to neteic neviens,
Un kādēļ lai vārdos to saka?
Bij gājēji divi, bet lielceļš bij viens,
Un pēkšņi tie atrodas blakus."
...






Un ir tik forši kāzot! Dancot, paķerot to, kurš/a pie rokas! Dziedāt līdz aizkrīt balss! Smieties, daudz smieties! Noķert līgavas pušķi un tad mest to pa gaisu tālāk prom - tielēties! :) Sumināt jauno pāri un Tenku Vāceles lomu godam pildīt!


Otrās dienas svētība - pamošanās ap pusdienlaiku un Gauja, Gauja, Gauja! Un vēl otrajā dienā - diplomu ievākšana!



Bet vienā no peldēm man uz galvas gandrīz uzbrauca laiva (drusku pārspīlējot :D
Un no Laivas:  "Laine? Čau! Es lasu tavu blogu!"
 :D:D:D:D Un es pretī:  "Hei! Paldies!... "
 Samulsu ne pa jokam. Un brīnījos un prātoju - cik interesanti!!! Un tad iepazinos!
 Un viņa: "Es jau braucu un skatījos, ka kāds no Laines virteņu ideju aizņēmies - bet te - tu pati priekšā!"
Jā, kur tik nevar satikt bloga lasītājus!... :D
Un es ticu, ka šādas iepazīšanās ir liktenīgas un burvīgas!


Un, runājot par tikšanos un iepazīšanos - šīs nedēļās beigās visām, kas pieteikušās e-pastā uz Blogdraugu salidojumu, nosūtīšu līdzņemamo lietu sarakstu un detalizētu pasākuma plānu! 
Kā arī joprojām gaidu jūsu/pārējo e-pastus!

You Might Also Like

8 comments

  1. super feini esi noballējusies. Tā tikšanās gan feina, vaig tak šitā "saskrieties" :)))

    AtbildētDzēst
  2. jā sarasktiņu tā laicīgi, jo es jau drīz laižu ārā no mājām ārā uz plato galu prom. ;) vispirms pie radiem, un tad pa vidu uz blogballi :D

    AtbildētDzēst
  3. Skaists raksts par kāzām...Man ar šogad jaunākais brālīts tādu balli taisīja.Bet kas par pārsteigumu ieraugot savu draudzeni Tavā blogā!!!!!Nevarēju vien nociesties, lai izlasītu rakstīto...Tā gan ir interesanta tikšanās(arī man) - nu gluži kā no ūdens tieši Tavā blogā ienira!

    AtbildētDzēst
  4. He, he! Biene - nu gan forši!
    Madara, ja kas - zvani!
    Inese - cik labi,ka Mokka atradās! Vakar visu dienu nemierīgs prāts bija! Ballīte bija superīga! Bet tikšanās - nu kaut kas vienreizējs!

    AtbildētDzēst
  5. Tava darbistaba pārcēlusies uz Terasi:)) !!! Tad nu par spīti, ka tielējies.. pušķa noķeršana - ir un paliek fakts. un lai jaunajiem - Rūūūūgts!!!

    AtbildētDzēst
  6. Arī es no sirds varu teikt, ka Gauja ir skaistuma,noslēpumu, prieka un pārsteigumu pilna. Esmu izbaudījusi to vienkārši stāvot krastā, čāpojot pāri tiltiem, braucot ar gaisa tramvajiņu, laivojot, kad palu ūdeņi pilni līdz malām. Un nu arī šīsvasaras karstākajās jūlija dienās - laivojienā mierīgi izbaudot veldzējošo slapjumu, ēnainās krastmalas, ūdenszāļu biezeni, kas lūko savanģot airi, zivtiņu plunkšķus un ūdensrožu burvību.
    Laine! Tas arī man bija liels pārsteigums satikt Tevi peldot Gaujā! :D Latvija ir maza, bet cilvēki tajā sirsnīgi, darbīgi un forši!
    Lai Tev izdodas kādu vasaru palaivot kopā ar savējiem - tas ir pasākums, ko ilgi atcerēties. Lai Tev sarodas labi daudz ideju un jaunu šujamdarbiņu!
    Un, lai vienmēr ir kur pasmelties prieku, spēku un pacietību!
    Gundega ;)

    AtbildētDzēst
  7. Gundega! Paldies par komentāru! Nekad neiedomājos, ka esi 3vardes! :D
    Un paldies, ka uzlaivoji man uz galvas! tas bija tik foršs pārsteigums!
    Un laipni lūgtum ciemā! Abās no manām Z vietām - Zosēnos vai Zaubē!

    AtbildētDzēst

Paldies, ka atradāt laiku, lai ielūkotos manā blogā!


Man patīk dalīties, taču visa šajā blogā pieejamā informācija un fotogrāfijas ir likumīgs "Mammas roku" īpašums un nedrīkst tikt izmantots komerciāliem mērķiem! Turpretim visi laipni aicināti smelties idejas un iedvesmu sadzīvei un dāvanām mīļiem cilvēkiem!
Man ļoti patīk, ja rakstāt par mani, taču liels lūgums allaž pievienot atsauci uz blogu "Mammasrokas"! Veiksmīgu un darbiem bagātu dienu!