Blogdraugu salidojumam tuvojoties...

00:49

Heijā! Paldies visām bloglasītājām, blogdraudzenēm, paredzētās satikšanās iespējamajām dalībniecēm, kas jau apstiprinājušas man e-pastā savu gatavību satikties! Tāpat paldies visām, kas to apstiprināja iepriekš, taču tad es vēl neveidoju sarakstu un atcerēties visu galvā vasarā ir ļoti grūti!:)

Lai neatkārtotos jums katrai atsevišķi, rakstu šeit:
Piektdien izsūtīšu visām e-pastus ar mūsu tikšanās "plānu" jeb plānotajām aktivitātēm, utt., kā arī ar līdzņemamo lietu sarakstu un karti ar nokļūšanas iespējām! No jums savukārt gribēšu izvilināt info par transportlīdzekļiem, lai saliktu pa mašīnām ceļabiedrus!

Ar nepacietību gaidu mūsu satikšanos/atkalredzēšanos, un, ja kas, ir tapuši zināmi Dziesminieku saieta dalībnieki! Starp tiem daudz pazīstamu vārdu, bet pulciņš arī to, kas savas muzikālās gaitas tikai skaisti sāk! Ziņķārīgākie (kā es, piemēram :D) var dot vaļu gūglei un jūtūbam :)


Tiekamies zilajos ekrānos!

You Might Also Like

2 comments

  1. Tas tik būs kaut kas! Sveicieni vissirsnīgākie! Un noballējiet tā kārtīgi arī par visiem, kas sirdī kopā ar jums!!!!!

    AtbildētDzēst
  2. Ļoti žēl, ka Ķekavas auto šoreiz iet secen... :(
    Taču jums būs bildes un mūsu atmiņas, kurās lūkoties :)

    AtbildētDzēst

Paldies, ka atradāt laiku, lai ielūkotos manā blogā!


Man patīk dalīties, taču visa šajā blogā pieejamā informācija un fotogrāfijas ir likumīgs "Mammas roku" īpašums un nedrīkst tikt izmantots komerciāliem mērķiem! Turpretim visi laipni aicināti smelties idejas un iedvesmu sadzīvei un dāvanām mīļiem cilvēkiem!
Man ļoti patīk, ja rakstāt par mani, taču liels lūgums allaž pievienot atsauci uz blogu "Mammasrokas"! Veiksmīgu un darbiem bagātu dienu!