Ak, veikal, veikaliņ!

01:04

Oh, cik ziemu, cik vasaru! Esmu atkaltikusies ar savu "veikaliņu"! Precīzāk - tā tagadējo jeb veco versiju. Jo, ja visi striķi netrūks (gluži kā pirms Ziemassvētkiem), tad Raitis (tas pats, kas Mammas Roku tagadējā logo autors) man apsolījies uz maija sākumu uzstellēt satura un funkciju ziņā sakarīgu i-veikaliņu. Acīgākie būs pamanījuši, ka jau tagad uzmeklējot Mammasrokas.lv vairs neparādās kaut kāds "kd7&s$%@*(#@k", bet gan normāls Mammas Roku logo. :D Bija paredzēts, ka jau Baltajos svētkos 2012tajā jūs varēsiet nopirkt princešu kleitas un attiecīgus kronīšus mazajām dāmām, bet... Tā nu sanāca, ka gan manas, gan Raita rokas pirmssvētku laikā bija pa īsām...

Bet atgriežoties pie pagaidu veikaliņa - jā! Beidzot pieķēros virteņu paraudziņu izvietošanai veikaliņā! Jo pēc raksta "Unā" vairākas ballītes sagribēja tikt rotātas ar Mammas Roku virtenēm!


Un vēl! Garie grabuļi! Eh, cik gan daudz spēj uzšūt rokas, kamēr galva skatās kino! :D

Dāmām priekšroka!
Gan tām, kas puķu brunčos gaida kādu siltāku gadalaiku, gan tām, kas džinsu bikses pret džinsu svārkiem iemainījušas! :)





Pirāti. Vēsi mierā. Rožbikši. Laikam jau katrā pirātā ir nedaudz romantikas...



Un katrā Supervaronī...



Tā lūk, mīļie! Mammas Rokas pacentušās! Tāpēc, ja vien gaidāma jubileja kādam mazam cilvēciņam ar lielu personību, iemetiet aci veikaliņā! :)

Ā, un vēl! Tīzeris, jeb(šu), būsim latvieši, "Kārdinātājs" no nākamās nedēļas paredzētajiem rakstiem: "Akmeņu lasāmie brunči" (kam jau sagatavots soli-pa-solim apraksts)! 
Esmu uz blogviļņa, draugi! Juhū! Priecīgu nedēļas nogali!


You Might Also Like

5 comments

  1. Es esmu sajūsmā par visu, ko Tu dari.

    AtbildētDzēst
  2. Neskatoties uz īsajām mammas rokām, izskatās, ka daudz paveikts. Patīk jaunais logo! un super mantas! lai veicas!

    AtbildētDzēst
  3. Foršie svārki - nevaru sagaidīt "soli-pa-solim" aprakstu. Man ar'gribās iet akmeņus lasīt.... :D

    AtbildētDzēst
  4. Nu labi, labi - būs jau laikam nākošajā rakstā jāpatrāda to brunču recepte! Esmu drusku izsitusies no ritma! :)

    AtbildētDzēst

Paldies, ka atradāt laiku, lai ielūkotos manā blogā!


Man patīk dalīties, taču visa šajā blogā pieejamā informācija un fotogrāfijas ir likumīgs "Mammas roku" īpašums un nedrīkst tikt izmantots komerciāliem mērķiem! Turpretim visi laipni aicināti smelties idejas un iedvesmu sadzīvei un dāvanām mīļiem cilvēkiem!
Man ļoti patīk, ja rakstāt par mani, taču liels lūgums allaž pievienot atsauci uz blogu "Mammasrokas"! Veiksmīgu un darbiem bagātu dienu!