Naktsmaiņas.

02:28

Vairāk par visu mani iedvesmo patiesība. Reiz šādu patiesību izlasīju meklējot attaisnojumu savam priekam par darbu naktsstundās.
Pirmās klases dabasmācības grāmatā stāv rakstīts, ka pa dienu cilvēki strādā, bet naktī guļ, lai atjaunotu spēkus. Man šāds uzstādījums, ļoģiski, likās izaicinošs, tāpēc uzsākām ar dēlu nelielu prāta vētru un secinājām, ka ir pulka to, kas šadā standarta ritmā neiekļaujas. Naktīs strādātāji- ārsti, ugunsdzēsēji, tālbraucēji, naktssargi, zvaigžņu pētnieki.. Visbeidzot, protams, mammas, kuras palīdz Ziemassvētku rūķiem.







Jūs dusiet saldi. Es modīšos, kad jūs ēdīsiet otrās brokastis. Un tā līdz Ziemassvētkiem. 
P.S.- vai visi gribētāji paspējuši pieteikt Mammas Rokām savas Ziemassvētku ieceres? Ja ne, tad nākamās nedēļas laikā gaidu jūsu vēlmes savā e-pastā.

You Might Also Like

2 comments

Paldies, ka atradāt laiku, lai ielūkotos manā blogā!


Man patīk dalīties, taču visa šajā blogā pieejamā informācija un fotogrāfijas ir likumīgs "Mammas roku" īpašums un nedrīkst tikt izmantots komerciāliem mērķiem! Turpretim visi laipni aicināti smelties idejas un iedvesmu sadzīvei un dāvanām mīļiem cilvēkiem!
Man ļoti patīk, ja rakstāt par mani, taču liels lūgums allaž pievienot atsauci uz blogu "Mammasrokas"! Veiksmīgu un darbiem bagātu dienu!