Labi aizmirsts vecais...

20:30

Tas ir oficiāli - visa pasaule ir iemīlējusies visā, kas ir Retro!

To, ka viss Retro ir modē, zina pat Jelgavas pietirgus bezpajumtnieki, no kuriem pagājušā gada rudenī iegādāju brūnu koferīti!:)...

Meklēju internetā apzīmējumu, kas vienā vārdā aprakstītu cilvēkus, kas iemīlējušies retro lietās. Zinu, ka tādam vārdam jābūt... Bet neatradu... Retromāni? Retrīveri laikam nebūs :)...Hm...  Retromīļi!
Lai vai kā - esmu tāda. Retromīle.

Un tas, kas pilnīgi un galīgi aizņem manu prātu, uzsākot jauno darbošanās gadu, ir retro lietas visās to izpausmēs!

Pirmkārt tapuši retro priekšautiņi - daži pēc retro piegrieztnēm no jauniem audumiem, daži no retro audumiem.Visi drīz tiks salikti veikaliņā!


Lūk oriģinālais vaininieks - atrasts sen atpakaļ Mārtiņa mājas istabaugšā:


Un lūk no jauna radītie brāļi un māsas visādās krāsas un izmēros:




Un atcerieties to cakaino priekšautiņu, kura piegrieztni atrestaurēju?



Pirmkārt papūlējos palielināt piegrieztni un otrkārt tapis viens, bet piegriezti vēl četri cakainīši!


Un vēl es drusku piekārtoju darbistabu! Uzstiepu augšā māsas atdoto plauktu un sasēdināju tajā audumu krājumus. Atsevišķs plaukts retro audumiem un grāmatām, atsevišķs koferis - žurnāliem...




Un galu galā! Sapratu, ka neesmu nekāda aktīvā "riekstiņu" cepēja, tāpēc pusi no saviem formiņu krājumiem esmu ar mieru iebarterēt pret kādiem PSRS laiku bērnu apģērbiem vai traukiem (piemēram graņonkām) vai ko citu, kas jūsmājās maisās pa kājām! Formiņu pietiks 20 riekstiņiem! Rakstiet savus barterpriekšlikumus uz e-pastu līdz rītdienas vakaram!





You Might Also Like

9 comments

  1. arī es esmu kļuvusi par retromīli. un pateicoties pat lielāko tiesu Tev. kad sāku lasīt blgu un saslimndināji ar sajūsmu arī mani ;) it kā jau agrāk ar pievērsu lietām uzmanību, bet pēdējā gadā it īpaši ;)
    bet uz riekstiņu formām nepretendēju. jo man ir. lai kādam citam tiek ;) es meklēju sēnīšu formas :)))

    AtbildētDzēst
  2. skaisti priekšautiņi :) vecā šujmašīna jo vairāk piedod šarmu bildēm.
    uz formiņām gan nepretendēju, jo man jau ir pašai.. man gluži tāpat kā Madarai interesē sēnīšu formiņas - tā kā ja Tev ir arī tādas - es visnotaļ piesakos un apņemos iebarterējamās lietas sameklēt. ;)

    AtbildētDzēst
  3. Priekšautiņi ļoti stilīgi :) Man gan ne viss retro uzdzen nostaļģiju, bet šis tas patīk pat ļoti :)
    Man arī riekstu formiņas ir, pat divu veidu... šādas kā tev un arī tāda smaga, laikam čuguna, panna...
    Taču uz vasaras pusi mēs ar vīru vāksim ārā mantas no mājas, ko ieguvām var teikt mantojumā... tur varētu būt šis tas no retro traukiem, ja kas cienīgs būs, mēģināšu atcerēties par tevi - retromīli :) Tur esošos vecos čemodānus gan paturēšu sev :D
    Meitenes, par kādām sēnīšu formiņām jūs runājat, vai tām, kas ir kā panna un tur mēdz būt klāt arī vāverītes?

    AtbildētDzēst
  4. Es arī vairāk vai mazāk iespaidojoties no šī bloga esmu sākusi pievērst pastiprinātu uzmanību retro un vintage lietiņām ;)
    Un priekšautiņi ir ļoti skaisti, man patīk!

    AtbildētDzēst
  5. Ļoti skaisti priekšautiņi :)! Uzreiz atsauc atmiņā bērnību :). Jau zinu, ka ko līdzīgu pašūšu savai meitiņai, kad viņa paaugsies :). Paldies par iedvesmu :).

    AtbildētDzēst
  6. Var tādu priekšautiņu arī nopirkt? Varbūt pat ko līdzīgu kleitiņai varat uzšūt? :)

    AtbildētDzēst
  7. Zemenes pienā - laipni lūgtum izvēlēties no jau esošajiem priekšautiņiem:

    http://shop-mammasrokas.blogspot.com/

    Vai raksti uz e-pastu, ja padomā kas cits no blogā redzētajiem priekšautiņiem!

    Šobrīd top arī cakainie priekšauti lielākos un mazākos izmēros, tāpēc noteikti atradīsim foršāko tavai dāmiņai!

    AtbildētDzēst
  8. Hi-hi...man arī daži tādi retro/vintage priekšautiņi gaida, kad mazā valkātāja sāks tos tiešām valkāt. Daži ir oriģināli, daži, cik noprotams, manas mammas šūti. Eh, jāpiemēra mazajai un pie reizes beidzot jāsafotografē!
    Riekstiņu formītes mani sakārdināja, bet laikam jau esmu nokavējusi pieteikšanās termiņu?!
    Ko pretī gan man būtu ko piedāvāt - no PSRS laiku rotaļlietām līdz patputekļusūcējam(ejošam), laikam saucās "Raketa" vai kā tamlīdzīgi:) Graņonkas ar bija, tikai uzreiz neatceros, kurā stūrī tika noglabātas pie šīsvasaras šķūnīša pārkrāmēšanas:)

    AtbildētDzēst

Paldies, ka atradāt laiku, lai ielūkotos manā blogā!


Man patīk dalīties, taču visa šajā blogā pieejamā informācija un fotogrāfijas ir likumīgs "Mammas roku" īpašums un nedrīkst tikt izmantots komerciāliem mērķiem! Turpretim visi laipni aicināti smelties idejas un iedvesmu sadzīvei un dāvanām mīļiem cilvēkiem!
Man ļoti patīk, ja rakstāt par mani, taču liels lūgums allaž pievienot atsauci uz blogu "Mammasrokas"! Veiksmīgu un darbiem bagātu dienu!