Reciklēšanas ideja no Diānas Dzelzkalējas.

16:31

Vairums jau būs ievērojis, kā ik pa laikam aicinu sūtīt jūsu bildes ar darbiņiem, kas iedvesmoti no Mammas rokām, uz manu e-pastu!

Neilgi atpakaļ saņēmu vēstulīti no Diānas Dzelzkalējas.


Viņa ir diplomēta mājturības vadītāja un par šūšanas lietu tehnisko pusi noteikti zina daudz vairāk kā es. Taču visādi citādi - mums ir daudz kopīga - mums abām ir pa diviem maziem bērniem, abas labprāt šiverējamies pa māju un abas šad tad šo to pārveidojam un dodam lietām jaunu dzīvi!
Savulaik par tēmu "No veca jauns" Diāna pat taisījusi diplomdarbu!

Diāna iesūtīja vairākas bildītes, tostarp jaukas bikšeles no vecu džinsu atgriezumiem un svārciņus. Taču šoreiz izlēmu parādīt viņas jauko un praktisko ideju no maziem palikušiem (vai bezcerīgi nošmulētiem) zīdaiņu bodijiem uzšūt lacītes - mazos praktiskos priekšautiņus!


Paldies par ideju, Diāna!

P.S. Palūk, cik mums līdzīgas Jāņu bildes (manējā uzņemta 2008. gadā)! Vai tad es neteicu, ka mums daudz kopīga ;D?

You Might Also Like

0 comments

Paldies, ka atradāt laiku, lai ielūkotos manā blogā!


Man patīk dalīties, taču visa šajā blogā pieejamā informācija un fotogrāfijas ir likumīgs "Mammas roku" īpašums un nedrīkst tikt izmantots komerciāliem mērķiem! Turpretim visi laipni aicināti smelties idejas un iedvesmu sadzīvei un dāvanām mīļiem cilvēkiem!
Man ļoti patīk, ja rakstāt par mani, taču liels lūgums allaž pievienot atsauci uz blogu "Mammasrokas"! Veiksmīgu un darbiem bagātu dienu!