Pludmales soma jeb nevajadzīgas tašas "rīmeiks".

10:53

Nesen brāļa draudzene Lelde, kuru jūs pazīstat, kā sensorā maisiņa autori, palūdza man uzšūt maisiņu teltij, jo oriģinālo viņa bija kaut kur nozaudējusi.
Pēdējā second hand sirojuma laikā biju tikusi pie telts materiālam līdzīga materiāla mugursomas ar savelkamajiem striķīšiem. To iegādājos par 0,30 LVL, lai paņemtu izmērus un varētu uzšūt pati sev līdzīgu somu! Bet par to citreiz, nudien. Tātad, soma man jau bija, fiksi to nomēriju, arhīvos atstāju un, lai nevajadzētu Leldei šūt pavisam jaunu somu, nolēmu drusku uzlabot šo! Sevišķi tāpēc, ka tā tiešām bija no tāda teltīga materiāla... Taču galā sanāca glīta marīniska izskata soma, ko tik pat labi var ņemt līdzi uz pludmali, burājot vai uz jebkuru ar jūru saistītu pasākumu!

Uz priekšu! Galvoju, ka tik ātrs rokdarbs jums vēl nebūs bijis!

Vajag vienu labu, lētu somu...


Un attiecīga izmēra auduma gabalu kabatai, kas nosedz nevajadzīgo zīmējumu:


Un pilnai laimei - tamborētu puķīti :


Piešujiet puķīti pie kabatas(es to darīju ar rokām) un piešujiet kabatu pie somas!


Un tagad prom uz pludmali! Par to, kā mums gāja pludmalē, svinot manas mammas 50 gadu jubileju, rītdien!

You Might Also Like

0 comments

Paldies, ka atradāt laiku, lai ielūkotos manā blogā!


Man patīk dalīties, taču visa šajā blogā pieejamā informācija un fotogrāfijas ir likumīgs "Mammas roku" īpašums un nedrīkst tikt izmantots komerciāliem mērķiem! Turpretim visi laipni aicināti smelties idejas un iedvesmu sadzīvei un dāvanām mīļiem cilvēkiem!
Man ļoti patīk, ja rakstāt par mani, taču liels lūgums allaž pievienot atsauci uz blogu "Mammasrokas"! Veiksmīgu un darbiem bagātu dienu!