Ērgļi, zaķi un šujmašīna.

00:08

 PirmsLieldienu nodarbībā Ērgļos sadarbojos ar jauno paaudzi! Man liels prieks un, patiesībā, gods, ka tieši manas nodarbības laikā jaunkundzes pirmo reizi sēdās pie šujmašīnas! Zaķēni izdevās godam! Un es patiešām esmu lepna par savām drosmīgajām audzēknēm! Pēc līkločotā zaķa šūšanas viņām skolas programmā paredzētās spilvendrānas tagad liksies pamatīgs sīkums! :D

Un mīļš paldies arī Kaivai un Inesei par līdzdarbošanos! Ir iesēta nodomu sēkliņa regulāriem šūšanas vakariem draudzeņu lokā! :) Ceru, ka tā arī notiks, jo teju vai skumji paliek iedomājoties, ka Ērgļos vairs tikai viena nodarbība palikusi...





 Un vēl kas!
Mans uzsaukums par nodarbībām pirms kāda laika sasniedza Amatas novada Lielās Talkas 2013 koordinatori Zani Pīpkalēju. Un mēs nolēmām iepazīties. Iepazināmies! Un, pēc pāris nedēļām izrādījās, ka Zane ir īsts "no vārdiem pie darbiem" cilvēks!  

Jau rīt man saorganizēta tikšanās ar Skujenes rokdarbniecēm, lai šī gada Lielās Talkas ietvaros mēs visas kopā parunātos par reciklēšanas svarīgo nozīmi un uzšūtu dažas rotaļlietas no apģērba, ko vairs neplānojam nēsāt! :)
Nodarbību laikā mums pievienošoties arī Vidzemes Televīzija. Jāiet gulēt, lai nav zili loki zem acīm! :D


You Might Also Like

1 comments

  1. Kāpēc tie Ērgļi ir tik tālu???:( Es labprāt pievienotos Jums!Malacis!

    AtbildētDzēst

Paldies, ka atradāt laiku, lai ielūkotos manā blogā!


Man patīk dalīties, taču visa šajā blogā pieejamā informācija un fotogrāfijas ir likumīgs "Mammas roku" īpašums un nedrīkst tikt izmantots komerciāliem mērķiem! Turpretim visi laipni aicināti smelties idejas un iedvesmu sadzīvei un dāvanām mīļiem cilvēkiem!
Man ļoti patīk, ja rakstāt par mani, taču liels lūgums allaž pievienot atsauci uz blogu "Mammasrokas"! Veiksmīgu un darbiem bagātu dienu!