Tīra Latvija sākas, piemēram, Skujenē! :)

15:05

Tātad vakar es devos uz Skujeni! Tur mani sagaidīja ne tikai tēja, kafija un vietējais radošais sastāvs, bet arī Vidzemes TV! 

Šoreiz aizstāšu savu tekstu ar saiti uz piecminūšu video!

Desas un radītājas...


Zane, kas "runā un nestādās priekšā" ;)...


Suņu sēne un suņa kliņģeris... Un zināšanas per vēršaci! :)


Mīļš paldies visām 19 čaklajām, jautrajām, radošajām dalībniecēm!

foto Zane Pīpkalēja

Tīra Latvija sākas, ja ne galvā, tad drēbju skapī noteikti! Ceru, ka esi guvis/usi iedvesmu pārveidošanas darbiem! :)
Mani, tikmēr, gaida nākamie plāni - 8.aprīļa Blogsatikšanās! Šo dienu veltīšu detaļām un došu jums visām - dalībniecēm- ziņu vakarā!

You Might Also Like

5 comments

  1. Lieliski! Man no visiem aspektiem vissvarīgāk liekas tas, ka cilvēkiem ir iespēja sanākt kopā.

    AtbildētDzēst
  2. Un tad jau Diāna loģisks jautājums - kāpēc nepiesakies blogeru salidošanai pirmdien? ;)

    Man jau liekas, ka visi ir vienlīdz svarīgi aspekti. Pati par svarīgāku uzskatu iedvesmošanu un redzesloka (ja ne maiņu, tad vismaz) paplašināšanu laukos dzīvojošajiem.

    AtbildētDzēst
  3. Neskādētu redzesloku paplašināt arī pilsētās dzīvojošiem...
    Bet ideja forša - reciklēšanas pasākumu saistīt ar talku.
    Mūspusē reciklēsana notiek aužot lupatu kājslauķus, tas process gan tikai sākuma stadijā, stelles darbībā tikai otro nedēļu.
    Un pirmdien es pulcēšu savas rokdarbošanās domubiedrus.

    AtbildētDzēst
  4. Meitenes, salidotu jūs tuvāk manam (Tukuma) rajonam, es arī aizšautu, man tik ļoti patīk visāda veida rokdarbošanās.. Bet tagad, kad pirms dažām dienām iemācījos kaut cik lietot šujmašīnu.. Velns, lai parauj, kā nagi niez.

    Pastāstiet, ko darāt ar tām desām, ko taisāt un tā :)

    Inga

    AtbildētDzēst
  5. Veiksmi darbos, idejās un to realizācijā!!
    :))

    AtbildētDzēst

Paldies, ka atradāt laiku, lai ielūkotos manā blogā!


Man patīk dalīties, taču visa šajā blogā pieejamā informācija un fotogrāfijas ir likumīgs "Mammas roku" īpašums un nedrīkst tikt izmantots komerciāliem mērķiem! Turpretim visi laipni aicināti smelties idejas un iedvesmu sadzīvei un dāvanām mīļiem cilvēkiem!
Man ļoti patīk, ja rakstāt par mani, taču liels lūgums allaž pievienot atsauci uz blogu "Mammasrokas"! Veiksmīgu un darbiem bagātu dienu!