Cirks ar piegādi mājās!

 Vispār jau es pēdējo gadu kaut kā piesliecos tiem "man nepatīk cirks, jo tajā moka dzīvniekus" cilvēkiem ( kaut godīgi jāatzīst, ka vēl vairāk par šo mani kaitina Cirka arēnas drausmīgās tualetes un pūlis). Tāpēc šogad Emīlijas dzimšanas dienā pārtraucām tradīciju braukt uz cirku.

Bet grozies kā gribi - cirkam būt! Tas vienkārši piebrauca pie pakša!

Rau, viena no fantastiskākajām lietām, dzīvojot nelielā lauku miestā ar attiecīgu iedzīvotāju skaitu ir tas, ka jebkurš pasākums ir tāds kā kamerpasākums! :)

Tā arī šoreiz - divās rindās sasēduši vērojām klaunus teju grumbu skaitāmajā atstatumā. Smējāmies par trikiem, priecājāmies par dzīvniekiem, kuri nebūt neizskatījās pārpūlējušies. :)



Un visi dabūjām līdzdarboties! :D Un labi, ka tā, jo Niklāvam, kurš pēdējā laikā apsēsts ar "kad izaugšu liels, būšu pasākumu vadītājs" domu, lūpa pamazām vilkās tuvāk un tuvāk zemei! :D Redz, kolēģi tiek sadarboties ar burvju māksliniekiem, bet viņš netiek ievērots... :)





Un pats skaistākais, ka līdzdarboties dabūjām arī mēs ar Mārtiņu!
Es cerēju, ka mani no rekvizītvardes bučošanas glābs mans "svarīgais fotogrāfa" statuss, bet, eh, nekā! :D


 Ja pieveram acis uz nobružātajiem rekvizītiem un alkohol+ieroč+jokiem (daži pavīdēja), tad kopumā bija ļoti jauka stunda saulainā pirmdienas pēcpusdienā!

Un kā ir sākusies jūsu nedēļa?

Elīna  – (2013. gada 16. aprīlis 13:18)  

man pagājušā nedēļa beidzās ar cirku (bez zvēriem) :) bet tā kā arēnā tālu tā darbība notiek, tad laikam jāved bērns būs jāved uz kārtīgo - Rīgas cirku.
Bet nedēļa sākās ar saulainām pastaigām :)

Inese  – (2013. gada 16. aprīlis 15:03)  

nedēļa sākās ar baismīgu darba dienu un apslimušu bērnu vakarpusē... tā ka nekas interesants šaipus ekrānam :)
A ja par tēmu - mani bērni nav bijuši cirkū - nezinu, tas labi vai slikti, vai esmu viņiem ko ļoti svarīgu atņēmusi dzīvē... Vienīgi žēl, ka klaunus arī viņi īsti nav redzējuši un nez vai zin, kas tie tādi ir...

Ilze  – (2013. gada 16. aprīlis 15:55)  

Abas ar lielo meitu, piecgadnieci, pavisam negaidot tikām ceturtdien uz Saules cirka izrādi Alegria (meitai pirmā iepazīšanās ar cirku)..abām patika..es uz visu vēl skatījos caur apbrīnas prizmu - par cilvēku spēju TĀ pārvadīt savu ķermeni un savas emocijas..(kaut es ar savējo tā spētu tikt galā vismaz 10% līmenī..tas nu ir pēdējais piliens iesāktajam sevis vingrināšanas un sportināšanas darbam neapsīkt)..
..tagad gaidām, kad Daugavā sāks iet ledus, jo gribu to parādīt meitām.. :)

Ierakstīt komentāru