Garie grabuļi Māmiņklubā!

22:08

Parasti es nemēdzu izpaust dikti personīgu informāciju par cilvēkiem, uz kuru mājām no Zaubes mežiņa aizceļo Mammas Roku rotaļlietas. Bet šis gadījums ir citāds, jo divi draugi - Princese un Princis- ir nokļuvuši mājās, kurās aug Māmiņu kluba superbēbīte! Tāpēc es jūtos bezgala priecīga gandrīz katru svētdienas rītu!
Ir dīvaina un tomēr ļoti patīkama sajūta ieraugot savus lolojumus viņpus ekrāna Lienes un Līnas gādīgajās rokās! Tādos brīžos jūtos kā lepna māmiņa... :)

 Es gribētu arī uzteikt Lienes foršo ideju par mīļiem krustdūrienā izšūtiem spilventiņiem katram bērniņam un pavisam un galīgi mani aizkustināja viņas pašas šūtā lellīte! :)
Sveiciens jums, meitenes! :)

Lai apskatītu sižetu, spiediet šeit. (Sākot no 20tās minūtes)



You Might Also Like

0 comments

Paldies, ka atradāt laiku, lai ielūkotos manā blogā!


Man patīk dalīties, taču visa šajā blogā pieejamā informācija un fotogrāfijas ir likumīgs "Mammas roku" īpašums un nedrīkst tikt izmantots komerciāliem mērķiem! Turpretim visi laipni aicināti smelties idejas un iedvesmu sadzīvei un dāvanām mīļiem cilvēkiem!
Man ļoti patīk, ja rakstāt par mani, taču liels lūgums allaž pievienot atsauci uz blogu "Mammasrokas"! Veiksmīgu un darbiem bagātu dienu!