Mīksti piezemēties...

23:38

Februāra sākums bijis visnotaļ raits. Jāņmuižas bērnudārza vadība jau pagājušā gada nogalē izteica vēlmi pēc jautriem, darboties rosinošiem spilveniem, tāpēc, beidzot atkāpjoties postZiemassvētku stresa sindromam, manī atradās iedvesma šo vēlmi piepildīt! :)




Labu laiku spilvenus šuju oderētus, lai, loģiski, augšējo slāni ik pa laikam varētu pakļaut veļas mazgāšanas rituālam. Neapskaužu savu pirmo spilvenu īpašniekus un ļoti labprāt dzirdētu no viņiem, kā viņi tiek galā ar grūto uzkopšanas funkciju...
Fakts, ka ārpusē ir pārvalks, vizuāli padara spilvenu maķenīt grumbaināku. Par laimi maliņa ieņem formu tiklīdz uz spilvena uzraušas kāds priekpilns cilvēks. Un es no visas sirds ceru, ka bērni, kuriem spilvens paredzēts, priecājas par spilvenu tikpat ļoti, kā mani bērni. Ieraudzījuši spilvenu, viņi instinktīvi tajā iekrīt ar simtprocentīgu uzticēšanos un vieglumu!

 Saņemšos vienreiz un uzšūšu arī pati sev vienu milzu spilvenu, kurā iekrist...:)

You Might Also Like

4 comments

  1. Burvīgi! Mega skaistas krāsu kombinācijas taviem spilventiņiem!!

    AtbildētDzēst
  2. ļoti forša lieta! ar ko Tu pildi viņus ( bumbiņām vai paralonu?)?

    AtbildētDzēst
  3. Laura - paldies fane mana! :)
    Irēnīt - prieks dzirdēt!
    M.anna - pildu ar sintepon u. Vienā gadījumā kliente pati izvēlējās pildīt ar putuplasta granulām, bet godīgi - man likās, ka spilvens šādā gadījumā izskatījās galīgi neformīgs. Kaut izjūtu ziņā noteikti daudz foršāk :)

    AtbildētDzēst

Paldies, ka atradāt laiku, lai ielūkotos manā blogā!


Man patīk dalīties, taču visa šajā blogā pieejamā informācija un fotogrāfijas ir likumīgs "Mammas roku" īpašums un nedrīkst tikt izmantots komerciāliem mērķiem! Turpretim visi laipni aicināti smelties idejas un iedvesmu sadzīvei un dāvanām mīļiem cilvēkiem!
Man ļoti patīk, ja rakstāt par mani, taču liels lūgums allaž pievienot atsauci uz blogu "Mammasrokas"! Veiksmīgu un darbiem bagātu dienu!