Pirmās septiņas dienas.

07:00


 Pēdējā laikā e-pastā saņemu vēstules, ar lūgumu copy-paste kādu Feisbukā ceļojošu attīstošo grāmatiņu. Grāmatiņa ir bieza, apjomīga, būvēta no filca, tajā ir desmitiem sīku detaļu, un pirmajā mirklī tā šķiet perfekti piemērota sīkās motorikas attīstīšanai. Ja es šūtu precīzi šādu grāmatiņu, tad par to prasītu 200EUR. Un tā būtu iepazīšanās cena!...
Realitātē es kā 2 bērnu mamma un ar rotaļlietām saistīts cilvēks, kurš regulāri papildina zināšanas šajā jomā, esmu pārliecināta, ka šādu grāmatiņu daudz vērtīgāk būtu aizstāt ar vairākām citām pirkstiņus vingrinošām aktivitātēm/rotaļlietām.
Taču pati doma par auduma grāmatiņu kā tādu, man protams liekas apsveicama. Tā kā citu rokdarbnieču darbu kopēšana man šķiet bezgaumība, parasti cenšos aizrunāties līdz rezultātam, kas apmierinātu gan mazo rotaļnieku vecāku vēlmes, gan manu radītvēlmi. :)

Vienkāršāk protams būtu bijis iet iemītu taciņu, taču pati tikmēr uzprasījos, kamēr ieguvu visai sarežģītu uzdevumu: atainot grāmatiņā pirmās septiņas dienas pēc bībeles motīviem. Lūk kas man no tā visa sanāca... :)


...un Dievs šķīra gaismu no tumsas...
Lappuses vidū ir čaukstoša šķirtne, kuru pārlapojot attiecīgi top "gaisma" vai "tumsa".



...un Dievs nosauca velvi: debesis...


...un Dievs nosauca sausumu: zeme, - bet ūdeņu krājumu nosauca: jūras... 
...Dievs sacīja: "Lai zeme izdod zāli un augus...
 Puķītes šūdinātas tā, lai mazais apgūtu pamatkrāsas un to radītās krāsu kombinācijas.



... Dievs sacīja: "Lai top spīdekļi debess velvē, lai šķirtu dienu no nakts, un tie lai ir par zīmēm un laikiem, un dienām, un gadiem, un tie lai ir par spīdekļiem debess velvē gaismot pār zemi." Un tā tapa...
Saule un zvaigznes ir nolipināmas, mēnestiņš spīd, ja tumsā tam uzzaigo ar lukturīti.


Tad Dievs sacīja: "Lai ūdeņos mudžēt mudž dzīvu radījumu pulki, un putni lai lido pār zemi, pār debess velvi."

... Un Dievs radīja zemes zvērus...  
Zemes zvēru risinājums šoreiz palika pašas kristiešu ģimenes ziņā. Baidījos nokļūdīties ar radībiņām, tāpēc no savas puses uzšuvu vien lielu kabatu (koka stumbrs), kurā var satilpt daudz dažādu zvēriņu :)



...Un Dievs svētīja septīto dienu un iesvētīja to, jo Viņš tanī atdusējās no visa Sava darba, ko radīdams bija darījis...
Baznīcas celšanai izmantotas ģeometriskās figūras. Dzeltenais kvadrāts ir kabata. Tajā pie labas gribas var ievietot no kartona izgrieztas figūriņas, kuras mazais var likt pa virsu šūtajām. Tā kā abas meitenītes vēl ir dikti jaunas šādai aktivitātei, arī šo darbiņu atstāju māmiņas ziņā. :)


Tādi lūk lieli uzdevumi man jūnijam sākoties! 
Tūliņ pabeigšu darbu pie vēl kādas grāmatiņas un beidzot atrādīšu jums arī mazo kubiņu Latvijas noskaņās. Teku darbos!

You Might Also Like

3 comments

  1. Šo komentāru ir noņēmis autors.

    AtbildētDzēst
  2. Šī man ļoti patīk! Apbrīnoju Tavu spēju ielikt savu rotaļīgi - pamatīgi - krāsaini - lieliski stiliņu tik konceptuālos darbos!

    AtbildētDzēst
  3. Paldies! :) Bet nu cepu gan kādu mēnesi... :)

    AtbildētDzēst

Paldies, ka atradāt laiku, lai ielūkotos manā blogā!


Man patīk dalīties, taču visa šajā blogā pieejamā informācija un fotogrāfijas ir likumīgs "Mammas roku" īpašums un nedrīkst tikt izmantots komerciāliem mērķiem! Turpretim visi laipni aicināti smelties idejas un iedvesmu sadzīvei un dāvanām mīļiem cilvēkiem!
Man ļoti patīk, ja rakstāt par mani, taču liels lūgums allaž pievienot atsauci uz blogu "Mammasrokas"! Veiksmīgu un darbiem bagātu dienu!