3. rotaļlieta. Attīstošais kubs.

07:42



Evita Ābola
Esmu Valmieriete. Māmiņa meitai (16 g.) un diviem dēliem ( 4 un 1 g.)
Apvienojot sev patīkamo nodarbošanos – šūšanu un adīšanu, ar bērnu audzināšanu, esmu radījusi jaukas un mīļas lietas gan saviem mazajiem, gan arī citiem.
Lieli palīgi un atbalstītāji man, protams, ir visa ģimene – vīrs, mana mamma un lielā meita, bez kuru palīdzības es to visu nepaveiktu. Abi mazie puikas – mani lielākie iedvesmas avoti jaunu darbu radīšanai.
Manis radītās lietas mazuļiem un māmiņām var apskatīt šeit:
http://mazaisabols.shutterfly.com/
Pašai ir arī savs uzņēmums, kurā nodarbojos ar mēbeļu dizaina izstrādi , galvenokārt virtuves mēbelēm, visa veida iebūvētiem skapjiem, arī bērnistabas mēbelēm. Paralēli šim darbiņam, tagad arī pilnveidoju Mazais Ābols kolekciju.




Parādīšu jums, kā uzmeistarot attīstošo kubiņu.

1)Vajadzīgie materiāli - 12x12 cm kvadrātos sagriezti dažādi auduma gabaliņi, izgrieztas aplikācijas, diegi, šņorītes, sašūtas lentas.

Uz katra kvadrātiņa uzšuj aplikāciju




2) tad katram auduma gabaliņam piesprauž lentīti vai šņorīti, un sāk šūt gabaliņus kopā, es vispirms sašuju tādu kā krustu, manuprāt, tā ir vieglāk, redz jau apmēram kāds tas kubs izskatīsies.


3) rūpīgi no labās puses nogludina sašūtās vīles, lai kubiņa malas būtu izteiktākas


4) sašuj pārējās malas, arī rūpīgi nogludinot, atstājot vienu malu neaizšūtu, lai var kubu apgriezt uz labo pusi un sapildīt ar spilvenu pildījumu, tad rūpīgi ar rokām aizšuj ciet


5) kubiņš gatavs!


6) taču, iedvesmojoties no Laines fantastiskajiem padomiem, gatavojot šo kubiņu, radās jaunas idejas, tā sauktajam – nestandarta kubiņam, izvilku no atgriezumu maisa lupatu atgriezumus, pogas, dziju, kurā var ievērt pogas un iznāk interesanta šņorīte


7) kinder olu kapsulā ieberot zirņu vai pogas sanāk labs grabošais elements, notinu ar skoču, lai mitrums netiek klāt un netveras vaļā, un sapilda iekšā visus atgriezumus un diegus, kopā ar spilvenu pildījumu


8) un nestandarta kubiņš ir gatavs!


9) Lūk, rotaļlietas, kas tiks nosūtītas bērniem!

You Might Also Like

5 comments

  1. apbrīnojami skaisti darbiņi :)

    AtbildētDzēst
  2. Paldies par ideju!!! pati uztaisiju kubu tik ne tik sarezgitu un smuku kaa tev tie kubi,bet vienkarshaku,tik stikishus un podzinjas pieshuvu ko paraustiit un izpeetiit.. puika gan vel nav ticis klaat riit doshu izmegjinaat,jo tik tikko kaa pabeidzu:)

    AtbildētDzēst
  3. Man aptrūkās vārdu, nezinu, kā lai izsakās. Fantastiski būtu par maz! Tev tiešām ir lieliski darbiņui un lieliskas idejas! Esmu no tām, kas šad tad ko mēģina uzmeistarot, tādēļ šāds blogs mani, atkal sapurina izvilkt ujmašīnu un ko sameistarot.
    Ar vislielāko cieņu un apbrīnu, Agnese

    AtbildētDzēst
  4. Sveika, Agnese!

    Šis konkrētais gan ir Evitas Ābolas darbiņš!
    Bet par labajiem vārdiem - vienalga liels paldies!

    AtbildētDzēst

Paldies, ka atradāt laiku, lai ielūkotos manā blogā!


Man patīk dalīties, taču visa šajā blogā pieejamā informācija un fotogrāfijas ir likumīgs "Mammas roku" īpašums un nedrīkst tikt izmantots komerciāliem mērķiem! Turpretim visi laipni aicināti smelties idejas un iedvesmu sadzīvei un dāvanām mīļiem cilvēkiem!
Man ļoti patīk, ja rakstāt par mani, taču liels lūgums allaž pievienot atsauci uz blogu "Mammasrokas"! Veiksmīgu un darbiem bagātu dienu!