Stāsts par somu!

11:03

Kad tikko sāku rakstīt blogu, saņēmu Draugos vēstuli no kādas meitenes/sievietes Sintijas ( čau, Sintij!)ar lūgumu padalīties informācijā, kā uzšūt lūk šādu somu

 
 Tad es viņai ātri uz lapas uzsribelēju somas aprakstu un aizsūtīju:




  

Un tā kā toreiz vēl e-pastā palūdzu, lai viņa parāda, kas no tā visa sanācis, vakar viņa tā arī izdarīja! Paskatieties uz šo skaistulīti, ko uzšuva Sintija!




Nudien trīsreiz glītāka par manu oriģinālo! Ja arī kāda no jums ir uztaisījusi kaut ko no manā blogā redzētā, droši sūtiet man uz e-pastu lapinalaine@inbox.lv , jo labprāt paskatītos un ieblogotu arī jūsu bildītes!!! 

You Might Also Like

0 comments

Paldies, ka atradāt laiku, lai ielūkotos manā blogā!


Man patīk dalīties, taču visa šajā blogā pieejamā informācija un fotogrāfijas ir likumīgs "Mammas roku" īpašums un nedrīkst tikt izmantots komerciāliem mērķiem! Turpretim visi laipni aicināti smelties idejas un iedvesmu sadzīvei un dāvanām mīļiem cilvēkiem!
Man ļoti patīk, ja rakstāt par mani, taču liels lūgums allaž pievienot atsauci uz blogu "Mammasrokas"! Veiksmīgu un darbiem bagātu dienu!