Darbīgās nedēļas rezultāti!

23:40

Jāatzīst, ka šī nedēļa bija darbīga, darbīga, darbīga! Sākot no idejām un metiem:


Un beidzot ar rezultātiem!



Un te kopskats - tieši šādu vedumu jau rīt sūtu uz Rīgu:



Pa vidam protams blogs, blogs, blogs... Lai arī jūs varētu smelties idejas un iedvesmu darboties un palīdzēt "īpašajiem" bērniņiem!
Protams tas viss nebūtu iespējams, ja man nepalīdzētu mani mazie, piemēram, nemitīgi asistējot šūšanas procesu un padarot to jautru bez gala, izdomājot aizvien jaunus veidus, kā samīdināt mammu



Piemēram, radoši nodarbinot sevi, kamēr mamma aizrāvusies ar šūšanu




Piemēram, rāmi aizmiegot pie krūts, kamēr mamma raksta blogā un atbild uz e-pastiem



un protams - piedaloties fotosesijās un allažiņ pārvēršot šo procesu par jautrām ķerenēm!



Paldies visiem, kas sekoja šai nedēļai! Manos plānos ietilpst  ik pa laikam papildināt rotaļlietu recepšu sadaļu, tādēļ, ja vien vēlaties būt viesautors manā blogā ar lielisku attīstošas, šiem parametriem atbilstošas rotaļlietas aprakstu, mīļi gaidīšu jūsu idejas un fotogrāfijas uz e-pastu!

You Might Also Like

0 comments

Paldies, ka atradāt laiku, lai ielūkotos manā blogā!


Man patīk dalīties, taču visa šajā blogā pieejamā informācija un fotogrāfijas ir likumīgs "Mammas roku" īpašums un nedrīkst tikt izmantots komerciāliem mērķiem! Turpretim visi laipni aicināti smelties idejas un iedvesmu sadzīvei un dāvanām mīļiem cilvēkiem!
Man ļoti patīk, ja rakstāt par mani, taču liels lūgums allaž pievienot atsauci uz blogu "Mammasrokas"! Veiksmīgu un darbiem bagātu dienu!