Veļas diena!

20:58

Šodien vēl nepaspēju pieķerties šujmašīnai, jo visu dienu mazgāju, šķiroju, kārtoju Jelgavā iegūtos "dārgumus"! Un vispār nospriedu, ka sākšu sistemātiski plānot savu laiku un mājas darbus. Piemēram reizi divās nedēļās man būs lielā veļas diena (nepārprotiet, veļu mazgāju arī biežāk, bet gludinu gan brīžiem retāk). Tā arī šodien veļas mašīna dabūja turēt! Radiatori visu dienu bija nokrauti (bet, aleluja, vismaz beidzot mitrāks gaiss mājās)...


 

Sašķiroju drēbes, kas jāpārtaisa vai jāsalabo...

 

Izmazgāju pogas un abi ar Niklāvu ņēmāmies šķirot un likt rindiņās un veidot pogu zīmējumus un sejiņas...

 

Paskatieties uz šīm temtiskajām PSRS pogām! Vai tas nav jautri?




Visbeidzot rūpīgāk izpētīju māsas atvestos IKEA audumus un tos, kurus izdevies iepirkt pašai šepat LV... Diezgan psihodēliskas krāsas, ne?  Tādas bez īstas harmonijas, bet kaut kā nemaz nekaitina!




Drusku par citu tēmu - mani šodien sajūsmināja viena no Mārtiņa štellēm!
Mans Kundziņš ar medību biedriem uzstādījuši kameru piebarojuma vietā un skat, kādu Trijotni noķēra foto acs:


Zinu, ka viena toč ir žagata, bet kas ir pārējie - tas ērgļveidīgais un vārnveidīgais? Ja kāds no lasītājiem zina, gaidu izglītojošu komentāru! :)

You Might Also Like

1 comments

  1. Krauklis ir tas melnais. To ērgļveidīgo gan īsti nesaskatu lai atpazītu, jeb vienkāršāk sakot, nemāku tos putnus....

    AtbildētDzēst

Paldies, ka atradāt laiku, lai ielūkotos manā blogā!


Man patīk dalīties, taču visa šajā blogā pieejamā informācija un fotogrāfijas ir likumīgs "Mammas roku" īpašums un nedrīkst tikt izmantots komerciāliem mērķiem! Turpretim visi laipni aicināti smelties idejas un iedvesmu sadzīvei un dāvanām mīļiem cilvēkiem!
Man ļoti patīk, ja rakstāt par mani, taču liels lūgums allaž pievienot atsauci uz blogu "Mammasrokas"! Veiksmīgu un darbiem bagātu dienu!