Dekorācijas ballītei 15 minūtēs!

02:06

Tātad  -iedomāsimies, ka ballīte paredzēta šodien! Vēl interesantāk - ballītei jāsākas pēc stundas! Un nav ne balonu, ne "tā smukā galdauta ar pirātiem/bārbijām" un nekā šitamlīdzīga! Labi vēl ka kūka ir! Nē, štrunts par kūku - labi ka ir Jubilārs!!! Taču, eh, kā prasītos apdaiļot vienmuļo telpu/ terasi, ābeļdārzu... 

Mieru, tikai mieru! Noliekam malā nazi (visticamāk, ka stundu pirms ballītes jums rokās ir nazis, jo tiek graizīti augļi un dārzeņi, un citi našķi) un darām mājiniekiem zināmu, ka aizspurgsim uz 15 minūtēm pie šujmašīnas!

Apmēram šāds izskatījās mirklis pirms Niklāva ballītes

Ieskrēju darbistabā un tvēros pēc iedvesmas!

1) tehniski iedvesmojos no bilžu mapītes datorā
2) vizuāli  - no gabaliņa PSRS laiku auduma - tā krāsu gamma ir vienkārši kolosāla!


Un tad jau ģelo ķehņiki - sagriezu gabaliņus, sakārtoju vēlamajā krāsu secībā...



Un tapa virtene...


Garāka...


Un garāka...


Skaisti!



Un kad ballīte beigusies, satinam virteni nākamajai reizei!


You Might Also Like

6 comments

  1. Forsi! Svetkiem uzreiz cita noskana, kad ir noformejums, vai ne?

    Cilvekiem, kas nemak sut (lasit = man) auduma sasusanas vieta deretu lentite, krasaini papiri + skavotajs, piemeram :) Saprotu jau, ka saja gadijuma nav nepieciesamas nekadas advancetas susanas prasmes, bet man pat tadu nav :D

    AtbildētDzēst
  2. He, man kā reiz vakar meita paziņoja, ka esot salūgusi draudzenes uz mācību gada noslēguma ballīti:):)

    Budistu karodziņi vai to improvizācija - kapitāla ballīšdekorācijideja!!!

    AtbildētDzēst
  3. Ļoti efektīgi! Un man ienāca prātā, lasot šo Tavu ierakstu, ka man pašai bērnu jubilejas ļoti bieži uzkrīt kā sniegs uz galvas, lai gan ir taču visas iespējas sagatavoties jau laikus... Būs par to jāpadomā.

    AtbildētDzēst
  4. Un audums ar zaķīšiem - es kūstu!

    AtbildētDzēst

Paldies, ka atradāt laiku, lai ielūkotos manā blogā!


Man patīk dalīties, taču visa šajā blogā pieejamā informācija un fotogrāfijas ir likumīgs "Mammas roku" īpašums un nedrīkst tikt izmantots komerciāliem mērķiem! Turpretim visi laipni aicināti smelties idejas un iedvesmu sadzīvei un dāvanām mīļiem cilvēkiem!
Man ļoti patīk, ja rakstāt par mani, taču liels lūgums allaž pievienot atsauci uz blogu "Mammasrokas"! Veiksmīgu un darbiem bagātu dienu!