No Jelgavas uz Zaubes ārēm.

13:03

Un pēdējā dienā Jelgavā aizstaigājām līdz karuseļiem parkā. Noplukuši, maz, bet bērniem jau patīk šā kā tā.

Un atkal - manas bailes no augstuma lika man klusībā lādēties, ka iekāpu sasodītajā ripulī un ļāvos tikt ķidāta augšup-lejup-sāņup-riņķup... Ui... Bet uz sejas tik vien kā stoisks smaids - neiešu taču mazajiem ne bailes ieaudzināt, ne prieku gandēt! Un uz beigām, ja atklāti, pat iepatikās! :D


Un tad uz mašīnām! Pirmā reize mūžā tā bija mums visiem četriem - man, manai mammai un bērniem! Un bija tik forši!!!!!!!!!!!!! Žēl, ka tikai 4 minūtes...


Un neizdevās paiet garām arī piepūšamajām atrakcijām, kurām abi vēl gan bija stipri par niecīgu svaros un augumos, taču ar uzstājīgu "Help! Paļīgā! Iedod ūku (roku)!" - visur varēja ietikt visai labi. Tik nesaprot vēl Niklāvs, ka karāties ļipā meitenei, kas tikko pasniegusi roku, nav visai džentlmeniski... :)


Un tad tradicionāli - baložu trenkšana un pakaļ tiem skriešana tā, ka nemana, vai priekšā ceļš un vai pakaļā kāds līdzi skrējējs...


Un labi vien bija, ka šitā bizodami uzskrējām ģimenes restorānam "Hercogs" (nudien jauka vietiņa), jo no aktīvajām nodarbēm vēderi kurkstēja un mēles slāpa.


Nemaz nepamanījām, kā pulkstenis pietuvojās 19:00... Sakravājām mantas (daudz, daudz mantu, kā vienmēr) un atpakaļ pie rukšiem Zaubes mežā! Tieši vasarā iekšā! Tieši šujmašīnas skavās!

***

You Might Also Like

5 comments

  1. Tev labi sanāk noturēties, un savas patiesās izjūtas neizrādīt karuseļu jautājumā:) Meitēns gan izskatās tāds ļoti nokoncentrējies uz šo pasākumu:)

    Man pašai ir ĻOTI bail no visādiem augšā-lejā-pakreisi-palabi-unjoātrākjolabāk pasākumiem!

    AtbildētDzēst
  2. Vai fotogrāfijās tā tiešām ir mamma nevis māsa???

    AtbildētDzēst
  3. Mamma, mamma! Viņa man tāda labi saglabājusies :D

    AtbildētDzēst
  4. Super jautras ārpusmājas izklaides!!!
    Mammai noteikti visu cieņu, jaunība saglabāta un staro!

    AtbildētDzēst
  5. Un es domāju, raksti, ka ar mammu.... bet bildes jauna meitene...

    AtbildētDzēst

Paldies, ka atradāt laiku, lai ielūkotos manā blogā!


Man patīk dalīties, taču visa šajā blogā pieejamā informācija un fotogrāfijas ir likumīgs "Mammas roku" īpašums un nedrīkst tikt izmantots komerciāliem mērķiem! Turpretim visi laipni aicināti smelties idejas un iedvesmu sadzīvei un dāvanām mīļiem cilvēkiem!
Man ļoti patīk, ja rakstāt par mani, taču liels lūgums allaž pievienot atsauci uz blogu "Mammasrokas"! Veiksmīgu un darbiem bagātu dienu!