Kaktusi, lēcējpeles, ķirzakas...

01:00

Sinoptiķi draud ar tuvojošos karstumu? He! Lai! Īstens karstums ir tikai lielisks iemesls kārtējam fantāzijas lidojumam!

Vasaras vidū ir tapis un ļoti pamazām ceļā uz Katāras tuksnesi dodas īstens Tuksneša kubs mazajai Klērai!



Šoreiz aliņā zem kaktusa var ierūmēties ne tikai maza, rozā čūska, bet arī ķirzaka, kāds no bruņurupučiem un lēcējpele! Visi, visi Klēras draugi tiks noslēpties, ja vien mazā Klēra tā vēlēsies!




Vai zināt kas ir abaija un hidžabs? Es nezināju, kamēr neizlasīju par tiem Klēras mammas blogā!


Un vēl - gribēju tikai lai zināt, ka šķietami neveiksmīgais kuba fons patiesībā nav nejauši izvēlēts un, vismaz manā domu lidojumā, simbolizē mazās latviešu meitenes Klēras piederību zemei, ko par Latviju dēvē!  Sevišķi tālab, ka, kā teica Klēras mamma, viņu ikdienas gājums rotaļājas starp abām šīm tik kontrastainajām zemēm un ceļošana esot mazās meitenes ikdiena!:)

Priecājos par pēcsvētku eiforijas pagaišanu sevī un radošās dzirksts atgriešanos!
Rīt (nu tak`cerams, ka rīt :) ) kopā pagatavosim pavisam vienkāršu un nepavisam ne laikietilpīgu svētku dekorāciju!

You Might Also Like

7 comments

  1. Vēl viens fantastisks darbiņš, Laine! Man ļooooti patīk! :)

    AtbildētDzēst
  2. Ļoti iespaidīgs, gaišs, jautrs un visādi citādi foršs kubs! :)

    AtbildētDzēst
  3. Vaiiii!!! Es te spiedzu no sajūsmas!!! Man jau caur kompjūtera ekrānu gribās visu apčamdīt! Klēra būs sajūsmā:) Liels tev paldies , Laine!!!

    AtbildētDzēst
  4. FANTASTISKS!!! :) Tā vien gribās padarboties... Visi tev feini viņi sanāk...bet nu šis ir mans favorīts :)

    AtbildētDzēst
  5. Mīļš paldies, meitenes!

    Man allaž patīk jauni izaicinājumi kubu jomā! Iespēja sagriezt darbistabā ideju cunami padara gaišu pat lietaināko dienu!

    Tekstiņi kā no reklāmām, bet domu jūs sapratāt, ja? :D

    AtbildētDzēst
  6. Super!!!! Izskatās ļooooti tuksnesīgi!!!! :)
    Skatoties tavus darbus tā vien rodas vēlēšanās iegādāties šujmašīnu un atcerēties pamatus šūšanā :)

    AtbildētDzēst

Paldies, ka atradāt laiku, lai ielūkotos manā blogā!


Man patīk dalīties, taču visa šajā blogā pieejamā informācija un fotogrāfijas ir likumīgs "Mammas roku" īpašums un nedrīkst tikt izmantots komerciāliem mērķiem! Turpretim visi laipni aicināti smelties idejas un iedvesmu sadzīvei un dāvanām mīļiem cilvēkiem!
Man ļoti patīk, ja rakstāt par mani, taču liels lūgums allaž pievienot atsauci uz blogu "Mammasrokas"! Veiksmīgu un darbiem bagātu dienu!