Jelgava, Dobele, Skrunda - vienvārdsakot - kur tik mēs nebijām! (2. daļa)

01:52

Dobelē dzīvo viena no manām draudzenēm, Skrundā vēl viena. Tāpēc šāds izbrauciens.
Abām mīļajām draudzenēm pa bērņukam, tāpēc, apbruņojušies ar dāvanu Lainītei un dāvanu Haraldiņam, devāmies ceļā.



DOBELES CERIŅU DĀRZS.

Ceriņi kā jau ceriņi...

 
Ceriņkrāsā un ceriņsmaržīgi. Ceriņmaigi plīvojoši tās dienas drēgnajā laikā. Man gan liekas, ka jūsmot par ceriņiem var tiklab pie viena smuka krūma, bet laikam jau tiem, kas šos krāšņumkrūmus mīl diktāki, šāds dārzs ir kā tāds ceriņu lielveikals...
Uz katra ceriņa smuki marķēts nosaukums - uz cita vārdiem uz cita cipariem, bet viss bija obligāti jāizlasa, jo Niklāvs tagad, lai kur ietu, vienmēr noprasa : "Kas tur rakstīts?"
Un Emis bakstās līdzi: "Akstīc?"
Un kad izlasu, tad mazā svarīgi nosaka: "Jā..." (it kā būtu man kādu testu veikusi vai tml. :))



Neiztikām arī bez starpgadījuma - pastaigas vidū secināju, ka Niklāvs (acīmredzot jau kādu laiku) skraida ar 31. numurēto norādes kociņu rokā!!! Hmmm...  Garāmejošajam sievu bariņam smiekli, bet man drusku tāda kā spruku un neizpratnes sajūta...Katrā ziņā, ja plānojat apmeklēt ceriņdārzu, ziniet, es paķēru to cipar` 31 un iespraudu pie pirmā ceriņu  pudura, kas man šķita nenumurēts, tāpēc, ja gadās kāds misēklis šinī sakarībā - tā ir mana vaina... Piedodiet. :)


UZ SKRUNDAS PIEVĀRTI.

Dobelē vēl ieturējām maltīti, sapirkāmies ciemakukuļus un prom uz Skrundu, kas pēc manas Dobeles draudzenes Lienes vārdiem, citēju, " ir kādus 60km no Dobeles "... 
Un neba jau kartē skatīšos, ja jau reiz draudzene tā saka, tātad tā tam ir jābūt. :)
To, ka Skrunda no Dobeles NAV 60km attālumā, sapratu pēc nobrauktajiem 60 km joprojām esot ceļā uz Skrundu. :D

Taču lielie attālumi ir sīkums, ja izdodas beidzot tikt līdz draudzenei, kuras dzīvesvietas izvēle šķīrusi mūs uz veseliem ~3,5 gadiem!








Manas mīļās draudzenītes (lasīt ar 100 voltiem sentimenta)... Bija tik feini! Nākamajā rītā braucam atpakaļ uz Jelgavu!

You Might Also Like

3 comments

  1. WoW, kur tad tu esi bijusi :) Unnele gan tālu aizlavījusies dzīvot. Ar lielu prieku lasīju par tavu ceļojumu, jo, kā jau viss tavā blogā, tajā ir tiiiiik daudz pozitīvisma, un tas spēj iedvesmot visai dienai! :) Ar Sveicieniem no Jūrmalas! :)

    AtbildētDzēst
  2. Šitik gara programma vienā dienā!

    AtbildētDzēst
  3. Man traki patīk tas Robotiņš :)
    Un izbrauciens pa Latvijas ārēm jums izdevies nepajokam...

    AtbildētDzēst

Paldies, ka atradāt laiku, lai ielūkotos manā blogā!


Man patīk dalīties, taču visa šajā blogā pieejamā informācija un fotogrāfijas ir likumīgs "Mammas roku" īpašums un nedrīkst tikt izmantots komerciāliem mērķiem! Turpretim visi laipni aicināti smelties idejas un iedvesmu sadzīvei un dāvanām mīļiem cilvēkiem!
Man ļoti patīk, ja rakstāt par mani, taču liels lūgums allaž pievienot atsauci uz blogu "Mammasrokas"! Veiksmīgu un darbiem bagātu dienu!