Dinozauru mežs!

00:41

Vai esat ievērojušas, ka nu jau man tās nedēļas nogales sanāk par vienu dienu garākas un iestiepjas pirmdienā? :D

Šoreiz tas, protams, tīšām, jo vēlējos, lai ieraksts par gaidāmo izlozi nepaiet nevienam/ai secen. Pēc apmeklējumu skaita blogā esmu ievērojusi jauku tendenci - cilvēki weekendos no tiesas atpūšas! Arī no lasīšanas. Neiedziļinoties ciparu niansēs, brīvdienās blogu apskatās par ~50% mazāk ļaužu! Interesanti!

Bet ne par to stāsts...:D Šoreiz stāsts par dinozauru mežu.  


No visām dusmīgi rūcošajām puiciskajām lietām visnekaitīgākā man šķiet aizraušanās ar dinozauriem. Man šķiet, ka daudz stilīgāk ir interesēties par dinozauriem kā par bakuganiem :D Kaut arī no tiem mums noteikti neizbēgt! :D
Nu, jā, bet jāatzīstas, ka to dinozauru būšanu esmu pati neskaitāmas reizes veicinājusi, pērkot Niklāvam krekliņus, grāmatas un citus atribūtus par un ap šiem senajiem zvēriem. Ak, jā! Kūka! Tā izcilā dzimumdienas DINOkūka!Galu galā - dinozauri taču nav vienkārši kaut kādi izdomāti briesmoņi, bet (tak jau) reāli kādreiz eksistējuši milzu dzīvnieki...

Tāpēc viendien rotaļāšanos ar plastilīnu pārvērtām par DINOrotaļāšanos!

Lai taptu dinozauru mežs, ir nepieciešami koki. Un tas nozīmē, ka ir jāiet pastaigā jeb Materiālu Medībās. Mums, ja kas, katra pastaiga ir ar kādu nosaukumu vai mērķi - esmu ievērojusi, ka tad mazajiem liekas, ka viņi dara ko ļoti nozīmīgu un svarīgu. Un vispār jau man pašai kā tipiskai vācējai liekas, ka vienkārši pastaigāties ir drusku nelietderīgi :D :D Izņemot pavasarī. Tad jāskatās pilnas acis, kā daba mostas. Un jāklausās pilnas ausis putnu treļļu. Un vienalga mīļākā pastaiga pavasarī man ir Lieldienu pastaiga, kad JĀVĀC zālītes olu krāsošanai :D:D:D:D

Novirzījos no Dinozauriem, piedodiet. :D


Tātad dinozauru mežam vajadzēs:
1) līdzenu virsmu
2) plastilīnu
3) "kokus"
4) ui, dinozaurus! ( savējos reiz nopirku Maximā - pieci mazi dinozauriņi  tādā kā dārgumu lādītē maksāja, ja pareizi atceros, ap 2 LVL)

Pārējais jau ir improvizācija...



Niklāviņš kā vienmēr pārbauda nospiedumus. Dinozaura pēdu nospiedumus šoreiz.



Niklāvs saka, ka koki varot izskatīties arī šādi. Rudenīgi koki un dusoši dinozauri.


Un te mans lolojums. Vigvams. Čika parūpējās par vigvamistiem jeb vigvama apmeklētājiem :)


Un, ja pēc pastaigas un Dinozauru meža plastilīn+aktivitātes bērns uztaisa  grilētu "gaļiļu" (ar piebildi, ka tā esot vistas gaļa) tas laikam nozīmē, ka laiks maltītei! :)


Radošu dienu arī jūsmājās!


You Might Also Like

3 comments

  1. jauka rotaļāšanās! Vēlreiz pierādās, ka galvenais ir bērna fantāzija , nevis dārgas rotaļlietas!

    AtbildētDzēst
  2. Ja jāfano par dinozauriem un sanāk braukt uz Rīgu, veikalos "Tiger" (Alfā un Galerijā Rīga noteikti ir, gan jau vēl kaut kur) var dabūt mantiņu, kas saucas "Dig out your dinosaur" - klucītis ar plastilīnu, plastiku vai ko tādu, no kura kā arheologam jāizrok dinozaura mantiņa. Varētu būt piekrišana. (Maksā 1-2Ls, ja nemaldos.)

    AtbildētDzēst
  3. Paldies, Anna! Noteikti uzmetīšu aci!

    AtbildētDzēst

Paldies, ka atradāt laiku, lai ielūkotos manā blogā!


Man patīk dalīties, taču visa šajā blogā pieejamā informācija un fotogrāfijas ir likumīgs "Mammas roku" īpašums un nedrīkst tikt izmantots komerciāliem mērķiem! Turpretim visi laipni aicināti smelties idejas un iedvesmu sadzīvei un dāvanām mīļiem cilvēkiem!
Man ļoti patīk, ja rakstāt par mani, taču liels lūgums allaž pievienot atsauci uz blogu "Mammasrokas"! Veiksmīgu un darbiem bagātu dienu!