Lācis, indiešu kino un dzīve kā tāda...

13:31

Nu varenu mežiņu esam izvēlējušies dzīvošanai!
Katram, kas šeit jauši vai nejauši iemaldījies varētu šķist, ka nomaļākas pasaul`smalas nav, taču patiesībā - reti kur var atrast tik dzīvīgu un notikumiem bagātu mežiņu kā mūsējais! :)

Un es nerunāju tikai par nereto autoralliju, ko varam baudīt pat neizejot no mājas -laiku pa laikam pa mazo līkumoto ceļu rūcinās sacīkšu mašīnu ekipāžas - mazais celiņš daudziem autosportistiem šķiet lieliska treniņu vieta.
Tāpat Zaubes mežiņš (vēl pirms tas tika apjozts ar mūsu dzīvnieku sētu) jau labu laiku ir pazīstama bezceļu sporta braukšanas vieta - pati savām acīm esmu vērojusi 4x4 un kvadraciklu sacensības!

Tieši saistībā ar šiem bezceļiem, šeit  - nu tepat netālu no Vedzes dabas takas - pagājušajā nedēļā viesojās vesela armija indiešu kino cilvēku - šamējie strādā pie indiešu action filmas uzņemšanas. Un viņu dēļ mēs netikām pie vakariņām Ērgļu viesnīcā...
Vairāk par filmu šeit.

 foto no 4x4 centra - puiši līmē šauto caurumu uzlīmes...

Nezinu, vai indieši ņēma vērā faktu, ka pa viņu filmēšanas vietām, demolēdams graudu pilnās mednieku uzstādītās dzīvnieku barotavas, klejo Ķepainis!  Īsts lācis! Tepat pie mums!
Vairāk par Mišeņku  Vērmeļu Ineses blogā! 




foto no Ineses bloga - ķepainīša mīļpeciņa :)


Visādi citādi pie mums rit dzīve kā tāda. Katrs dara to, kas viņam vislabāk padodas - vienkārši priekpilni dzīvo nost!








Teku darbos, lai atgrieztos pie jums ar to Princeses māju! :)

You Might Also Like

2 comments

  1. Nu, super!! Vismaz man tagad kaut kāda skaidrība, kāpēc pagājušajā nedēļā turp un atpakaļceļā no skolas, netieku pa to šauro meža celiņu visai šitai ambrāžai:))garām, brauc vai indiešiem pār kāju pirkstiem, stāvēs malā un smaidīs!!!
    Es arī gribētu to filmu redzēt, tik pazīstamās vietās filmēts..
    Un vareni šāva viņi tur ar, varēja mūsmājās riktīgi dzirdēt! Nu, jā, ja mafija uzdarbojas, tad joki mazi! :))

    AtbildētDzēst
  2. Kā man patīk šitādas ainiņas iz radošās dzīves!
    Un, re kā Bolivuda iekaro Zaubes mežiņu!

    AtbildētDzēst

Paldies, ka atradāt laiku, lai ielūkotos manā blogā!


Man patīk dalīties, taču visa šajā blogā pieejamā informācija un fotogrāfijas ir likumīgs "Mammas roku" īpašums un nedrīkst tikt izmantots komerciāliem mērķiem! Turpretim visi laipni aicināti smelties idejas un iedvesmu sadzīvei un dāvanām mīļiem cilvēkiem!
Man ļoti patīk, ja rakstāt par mani, taču liels lūgums allaž pievienot atsauci uz blogu "Mammasrokas"! Veiksmīgu un darbiem bagātu dienu!