Pīpeņu vietā...

18:00


Ja līgosiet Dobeles pusē, tad ziniet: Dobelē pīpeņu nav - nevienas pašas! Pat madaru, zvaniņu un birztalas nārbuļu tur nevaid! Ar jāņuzālēm ceļmalās dikti paskopi, toties tur ir MAGONES! Pēdējo reizi magones Piebalgas pusē atceros redzējusi dziļā bērnībā!... Bet viņiem tur - Latvijas plakanajā galā - ir dikti, vēl diktāki skaistas magones!...


 Mīļā, mīļā, mīļā magonīt...


Mammas magonēs...


Magonēs fotogrāfi...


Sirsnīgus jums Saulgriežus!
Lai izdodas zāļu pirtī ieiet, sieru nobaudīt un lustīgi izdancoties!
Un martā redzēsim, cik daudzi sameklējuši papardes ziedu! ;)

You Might Also Like

6 comments

  1. Ļoti skaistas magoņu pļavas! Tieši vakar nodomāju, ka mums dikti pļavās trūkst sarkanā krāsa - izņemot āboliņu... :) Vakar pabridu pa Skrundas pļavām - pīpenes ir diezgan daudz, magoņu nav... :)

    AtbildētDzēst
  2. Ja Tu tā saki, tad - gaidīsim martu! :DD
    Līgo!

    AtbildētDzēst
  3. Es no tās plakanās Latvijas malas, bet pie manis tik smuki nav! Paldies!

    AtbildētDzēst
  4. Akk tās magones! :) Man ir sava veida atkarība uz magonēm :)

    AtbildētDzēst
  5. Atceros, uz Bauskas pusi braucot, arī pa ceļam ir magoņu pļava.., tik nekad tajā magoņpļavā neesmu iebridusi...
    Skaistas bildes!! :))

    AtbildētDzēst
  6. Es pīpenes dabūju mammas dārzā kultivētās :D
    Un priecīgu līgošanu jūspusē :)))

    AtbildētDzēst

Paldies, ka atradāt laiku, lai ielūkotos manā blogā!


Man patīk dalīties, taču visa šajā blogā pieejamā informācija un fotogrāfijas ir likumīgs "Mammas roku" īpašums un nedrīkst tikt izmantots komerciāliem mērķiem! Turpretim visi laipni aicināti smelties idejas un iedvesmu sadzīvei un dāvanām mīļiem cilvēkiem!
Man ļoti patīk, ja rakstāt par mani, taču liels lūgums allaž pievienot atsauci uz blogu "Mammasrokas"! Veiksmīgu un darbiem bagātu dienu!