Sataustīt ciparus. Pavasaris.

10:15

Pagājušajā nedēļā radās iespēja piepildīt kādu sen lolotu ieceri. Stāsts ir par Montessori pedagoģijas iedvesmotu ciparu grāmatu. Kāpēc tieši Montessori? Paskaidrošu. Reiz man radās iespēja iepazīties ar Montessori materiāliem. Lai arī ir materiāli, kuru vajadzību un lietderību joprojām apšaubu un ir diezgan tādu, kuri ļoti noderēs daļai bērnu, bet nebūs vajadzīgi visiem, tomēr ir materiāli- tik spēcīgi un attapīgi savā būtībā, kas noder ne tikai bērniem (kuri apgūst sarežģītus pasaules konceptus), bet arī daudziem pieaugušajiem- lai izskaidrotu, ko tad tieši viņi skolas laikā vienkārši tehniski, bez iedziļināšanās un reizēm arī izpratnes sagrūduši galvā. :) To saku arī no pašpieredzes. :)
No Marijas Montessori idejām vistuvākās man ir tās par taustes un smadzeņu darbības savstarpējām attiecībām. Viņas ļoti plaši citētajā teicienā "What hand does mind remembers", manuprāt, ir milzīga patiesība. Tieši tāpēc iekļauju iespējami vairāk tekstūru Mammas roku jaundzimušo un bēbīšu rotaļlietās. Un tikpat būtiski, esmu sapratusi, šo principu ievērot arī nākamajos vecumposmos (līdz pat x vecumam, jo tauste ir pirmais, kā iepazīstam lietas (iedomājieties sevi lielveikalā; visu jauno neredzēto gribas apčamdīt, katru šķīvi pacilāt, u.t.t. (nu vismaz man tā ir (labi, beigšu šīs nebeidzamās iekavas:))))). 
Sakrustoju Montessori ideju par taustāmiem cipariem ar manām tekstilprasmēm un interesantu lietošanas formu, un radīju grāmatu mazjauniešiem, kas apgūst ciparus! Ne tikai skatāmu, bet tādu, kura prasa lasītāja līdzdarbošanos! 
Esošā grāmatiņa ir prototips. Maijā visi gadalaiki (var noderēt arī kā palīgmateriāls Montessori gadalaiku aplim) nonāks Mammas Roku Etsy veikaliņā! Tikmēr man jums ir piedāvājums: ... (lasīt zem bildēm.)
















You Might Also Like

2 comments

  1. Fantastiskas skudriņas :))
    No manas puses ir neliela piezīme par burtiņie. Labāk būtu, ja būtu īsti drukātie burti, jo vecumā, kad sāk apgrūt ciparus, šie "grāmatu" burti vēl ir par sarežītu.

    AtbildētDzēst
  2. Priecājos par komentāru! Padoms vietā!

    AtbildētDzēst

Paldies, ka atradāt laiku, lai ielūkotos manā blogā!


Man patīk dalīties, taču visa šajā blogā pieejamā informācija un fotogrāfijas ir likumīgs "Mammas roku" īpašums un nedrīkst tikt izmantots komerciāliem mērķiem! Turpretim visi laipni aicināti smelties idejas un iedvesmu sadzīvei un dāvanām mīļiem cilvēkiem!
Man ļoti patīk, ja rakstāt par mani, taču liels lūgums allaž pievienot atsauci uz blogu "Mammasrokas"! Veiksmīgu un darbiem bagātu dienu!