Barošanas krēsliņa pārvērtības.

22:29

Jau sen biju nobriedusi salabot bērnu barošanas krēsliņu. Mums ir tāds koka divdaļīgais poļu ar vaskadrānas sēdeklīti. Sēdeklītim vienā "jaukā" dienā parādījās plaisa un pārējais jau ir tikai likumsakarīgi - mazie makarēja caurumiņu, kamēr tas pārvērtās par MEGAcaurumu un tad par TOVAIRSNEVARGLĀBTcaurumu. Taču šodien barošanas krēsliņš piedzīvoja brīnumainās pārvērtības!



Un tā kā esmu pārliecināta, ka ne vienam vien bērnam mājās ir tieši šāds krēsliņš, tad nolēmu parādīt, kā ne pārāk sarežģīti var iedot krēsliņam pavisam jaunu elpu!

1)Krēsliņa pārvērtību pirmais posms - noskrūvēt sēžamo daļu un izņemt tapsētās cemmes.


2) Otrais solis - izvēlēties atbilstošu audumu un izgriezt formu. Es izvēlējos vienu IKEA audumu un otru PSRS laika brezentu, tie abi man liekas gluži kā brālis ar māsu!


3) Trešai solis - nošūt, iešķērēt līkumus, lai izgriežot veidojas forma
Es šujot sākumā un beigās atstāju apmēram 3 cm nešūtus, lai pēctam vieglāk ielocīt uz iekšu tapsējot.



4) Tagad jāizgriež šuvumi uz otru pusi un jāievieto atpakaļ koka pamatne un porolons. Jau jūtiet uzvaras garšu? Man jau šajā posmā bija skaidrs, ka rezultāts būs superīgs!

 5) Piektais posms - skavošana. Tagad daudzi teiks - sākas! kur tad lai es rauju skavotāju (man allaž šitādas domas ir kad kādā blogā redzu darbus ar kniedētāju un spiedpogu spiedēju), bet nesatraucieties ne nieka - skavotājs ne pavisam nav luksusa prece - to var iegādāties būvmateriālu veikalos par pavisam demokrātiskām cenām. Ir arī dārgāki, bet manai lietošanai pilnīgi apmierinošs ir šis pa apmēŗam 3 LVL iegādātais! P.S. Kad pērciet skavotāju, neaizmirstiet nopirkt skavas :)
Tātad skavošana - posms, kurā atsauciet atmiņā secību, kādā rāvāt ārā cemmes!


 6) Sestais posms - korpusa mazgāšana. Ja krēsliņš ir ne tik vecs un aplietots, tad varbūt šis posms izkrīt, bet tā kā mūsējais jau ir veterāns un kopš pēdējās apkopes pagājis krietns sprīdis, man sanāca veikt ģenerālpičupaču! Ar siltu ūdeni un metāla švammīti vecais Polis drīz vien pārvērtās līdz nepazīšanai - domāju pēc vēl kādiem gadiem diviem, kad krēsliņu izmantos varbūt jau trešais rakaris, varētu veikt arī korpusa pārvērtības, piemēram, to nokrāsojot dzīvespriecīgā krāsā! Bet tas jau būs cits stāsts...



7) Septītajā posmā atliek visu saskrūvēt atpakaļ uz pamatnes. Pirms skrūvēt, es ar pirkstiem sataustīju apakšā esošās caurumiņu vietas un atzīmēju tās ar pildspalvu. Jūs bildēs ievērosiet, ka esmu atzīmējusi caurumiņus arī ar saspraudēm, bet beigās sapratu, ka tas bija lieki...




Krēsliņš gatavs!

 

 
Nu gluži kā amīšos gribas uzsaukt - ENJOY!
Un piebilde - ja kāda/s saņemās un uztaisa līdzīgas krēsliņa pārvērtības, atsūtiet, lūdzu, man uz e-pastu! Man ļoti, ļoti  gribētos redzēt un blogā ielikt!

You Might Also Like

9 comments

  1. Superīgi! Paldies par pamācību, sasparošos līdzīgi pārvilkt parastos virtuves krēslus un atskaitīšos. Bet man ir jautājums par šo daļu: "kur tad lai es rauju skavotāju (man allaž šitādas domas ir kad kādā blogā redzu darbus ar kniedētāju un spiedpogu spiedēju)". Skavotājs man ir, bet vai Tu esi kaut kur atradusi kniedētāju par demokrātisku cenu? Lētākais, ko redzēju, bija 37 lati, un tos man pagaidām tā kā žēl maksāt, lai gan šur tur noderētu.

    AtbildētDzēst
  2. Nu vot, man ar to kniedētāju ir tieši tāpat - pagaidām man tā liekas tāda luksusa prece, ka pat nekur neesmu interesējusies... Saki 37 LVL? Redz, man bija taisnība... Nu, jā kniedētāji laikam jau tā maksā... Man pat kniedētājs nav tik aktuāls kā spiedpogu uzparikte - gribētos šūt mazajiem drēbes ar spiedpogām - ērti tak! Meklēju internetā, bet laikam jau nemāku īsto nosaukumu uzrakstīt, jo uz tekstu "spiedpogu spiedējs" nekas lādzīgs latv. val. Googlē nerādās... ;(

    AtbildētDzēst
  3. Taapat kaa pamaacoshaas bildes (procesa vizualizeshana) mani iepriecina arii procesa "nosaukUMUnoshana" tevis izdomaatajos epitetos. Smaids visai dienai! :)

    AtbildētDzēst
  4. Man jau meitenes ieminējās, ka mums reizē krēslu mūza atnākusi ciemos ;) Man gan nav tik profesionāli, šuvu ar rokām visriņķī abus audumus kopā.
    Man vēl mūza lika galdiņu arī pieskaņot krēslam, bet skatos, jums tās mēbeles ir daudz labākā stāvoklī nekā man :)

    AtbildētDzēst
  5. Sveika, nejauši esmu līdz šejienei atklejojusi :) par krēsliņu - mūsējais piedzīvoja pārvērtības jau 2 vasaras iepriekš - tik es to "pārvilku" ar jaunu vaskadrānu - JYSK par mazām naudiņām nopirku - tādu ar ogām, ķiršiem, zemenēm un procesā līdzīgi - atskrūvēju, piegriezu un uzreiz pieskavoju. Neizvēlējos audumu, jo man likās nepraktsiki katreiz skrūvēt krēslu vaļā lai izmāgātu pārvalkus... un vismaz manā mājā tas būt jādara ļoti bieži, vaskadrānu vnk ar mitru drānu noslauki un tīrs. Tagad krēsls bēniņos gaida, kad nākošais sēdētājs būs pietiekami paaudzies, lai to izmantotu . :)

    AtbildētDzēst
  6. Nu nesanāk jau nemaz tik bieži mazgāt - tagad uzšūts audums tāds, ka vispār traipus nevar redzēt! Reizi divos mēnešos noņemšu, iemetīšu veļasmašīnā un lieta darīta! Man kaut kā no bērnības pret vaskadrānu alerģija un tādēļ tagad to lietoju pavisam, pavisam reti! Turklāt audumam ir neiedomājami daudz variāciju, kamēr vaskadrānām ne tik daudz un vispār - man jau patīk šūt :D

    AtbildētDzēst
  7. Sveika, Laine!
    Absolūti nejauši uzdūros Tavam lieliskajam blogam! Brīnos, ka nebiju par Tevi dzirdejusi jau vismaz gadu atpakaļ :)
    Pirmkārt - man ir sajūta, ka kāds augstākstāvošs mani bīdīja uz šo lapu, jo nu jau kādu laiku skatos uz nožēlojamo galdiņkrēsliņu un domāju, ko ar to iesākt... :) Un še ku reku ideja!
    (man pat ir skavotājs :P)
    2. Lasot Tavas pērles esmu dikti "pavilkusies" uz šūšanu... nu tā nagi niez, ka traks var palikt :)
    Šodien runāju ar mammu, ārds pa vārdam stāstu kā nagi niez šūt, ka atradu tik daudz iedvesmas u.t.t. Ka vajag šujmašīnu.. ka esmu nolēmusi iegādāties, tā teikt pati sev uzdāvināt dimumdienā :).
    Tad nu jautājums - kāda ir šujmašīna ir Tev? Esmu apjukusi piedāvājumā... Varbūt ir kādi ieteikumi? Ko vajag noteikti, bez kā var iztikt u.t.t.

    (Tu jau saprati, ka āķis lūpā uz šūšanu man ir Tava lieliskā bloga ietekmē, vai ne? :) )

    AtbildētDzēst
  8. Diāna! Paldies par superjaukajiem vārdiem! Un kolosāli, ka iedvesmoju Tevi pašai sākt šūt! Varu tikai iedomāties, cik interesanta kļūs tava radošā ikdiena, kad tavā mājā ienāks jaunais aparāts!
    Tevis uzdotais jautājums ir viens no biešākajiem! Paldies Dievam man tam uzreiz ir gatava izsmeļoša atbilde:

    http://mammasrokas.blogspot.com/2011/02/par-sujmasinam-overlokiem-uc.html

    Ļoti iesaku izlasīt komentārus - tie tur ir paši vērtīgākie!

    Paldies, ka lasi manu blogu un tiekamies virtuālajā ikdienā!

    AtbildētDzēst
  9. Tā, tā diena ir pienākusi! Tiku pie savas šujmašīnas! Jē, jē! Jūtos tik saviļņota kā neatceros, kad vairs :D
    Paldies par padomiem, ņēmu vēra. Tagad manā īpašumā ir pašai savs Jaguārs, šads te: http://sujmasina.lv/1/produktas/6
    Tikai cena, par 50 Ls demokrātiskāka nekā uzrādīts linkā :)

    Un pirmais darbiņš paveikts, nu vēl gan nav saskrūvēts atpakaļ, bet apšuvu sava dēlēna krēsliņu. Slimība, kas bija mani paņēmusi savā varā pēdējās 2 dienas, netraucēja Tevis dotai iedvesmai! :)
    Mēģinu bildi ielikt twitterī aplūkojamu http://tweetpic.me/2GL Ziņo, ja neizdevās aplūkot.

    AtbildētDzēst

Paldies, ka atradāt laiku, lai ielūkotos manā blogā!


Man patīk dalīties, taču visa šajā blogā pieejamā informācija un fotogrāfijas ir likumīgs "Mammas roku" īpašums un nedrīkst tikt izmantots komerciāliem mērķiem! Turpretim visi laipni aicināti smelties idejas un iedvesmu sadzīvei un dāvanām mīļiem cilvēkiem!
Man ļoti patīk, ja rakstāt par mani, taču liels lūgums allaž pievienot atsauci uz blogu "Mammasrokas"! Veiksmīgu un darbiem bagātu dienu!