Daži svarīgi knifi, fotografējot darbiņus.

14:21

Viena no blogiem, kas mani iedvesmoRuffles and stuff - autore Disney 2. martā publicēja rakstiņu par to, kādus knifus viņa izmanto fotografējot. Personīgi man šie nelielie norādījumi izrādījās ļoti noderīgi, tāpēc zināju, ka tie palīdzēs izprast kā fotografēt savus darbiņus arī jums. Jau sen biju izdomājusi iztulkot un publicēt savā blogā šo Ruffles and stuff lietderīgo rakstu, tāpēc sazinājos ar Disney un viņa ar prieku piekrita, ka es to daru - vēl vairāk - viņa teica, ka jūtoties pagodināta!   

Nekādi nevarēju saņemties uz tulkošanu, bet tagad, kad izsludināju nākamo nedēļu par Rotaļlietu recepšu nedēļu un aicinu jūs būt par viesmāksliniekiem manā blogā ar saviem rotaļlietu fotoaprakstiem, domāju, ka daudziem no jums šis raksts būs noderīgs. Gan satura dēļ, gan idejas dēļ - lai jūs redzētu, kā apmēram izskatīsies jūsu viesošanās manā blogā!    
 Un tātad Disney raksta...
_______________________________________________________________________
"Daži noderīgi fotografēšanas knifi.  
Esmu saņēmusi lūgumus padalīties dažos savos fotografēšanas knifos, un, lai arī neesmu profesionāle, es ar prieku jums pastāstīšu par pāris "tehniskajiem" paņēmieniem fotografējot. 
Lai arī kā man labpatiktos katram savam darbiņam uztaisīt lēnu un nesteidzīgu fotosesiju, dienas ritms man vienkārši nepiešķir tik daudz laika un parasti man ir tikai 5 - 10 minūtes, lai iegūtu vēlamās bildes!
Bet ir pāris triki, kurus es izmantoju, lai notiekti pa šo īso laika sprīdi iegūtu vēlamo rezultātu.
1. Vienmēr fotografējiet āra apgaismojumā! Vislabākā ir mākoņaina diena, jo tad „nekrīt” ēnas. Ja ārā tomēr ir saulains, centieties fotografēt kaut kur ēnā.
2: Izmantojiet labu fonu! Vairumam savu projektu es izmantoju baltu paneli. Es visur vazāju to līdzi un esmu paŗliecināta, ka mani kaimiņi uzskata mani par drusku jukušu. :o) Jūs varat izmantot arī baltu lapu, glītu papīru, dabu, darbiniet iztēli! Tikai pārliecinieties, ka objekts izceļās uz fona!
 Mans Fons:
3: Esiet kreatīvi fotografējot. Objektam ne vienmēr ir jābūt centrētam! Spēlējieties ar dažādiem leņķiem, interesantiem foniem, atkāpieties no stereotipiem! Man, piemēram patīk ieraudzīt modeli ar glaunu kleitu ielejā pie dabas, vai bērnus interesantās pozās (piemēram raudošus vai urbinot degunu, vai profilā vai no muguras).
4: (mans mīļākais) Foto rediģēšanas programmas. Ļoti svarīgi. Kā redziet pirmajā fotogrāfijā zemāk, dažreiz ar āra apgaismojumu vien nepietiek! Es diezgan bieži izmantoju iPhoto un Photoshop lai nogrieztu fotogrāfiju, pielāgotu ekspozīciju un pamainītu krāsu temperatūru. Bet ja jums nav pieejama neviena no šīm programmāt, es esmu dzirdējusi labas atsauksmes par online foto rediģēšanas lapu PICNIC .
( Laba un vienkārša bezmaksas programma bilžu rediģēšanai ir Google Picasa3 , kuru izmantoju, piemēram es / Laine, Mammas rokas)
Slikts apgaismojums:
Šis foto tika uzņemts pusdienlaikā manā virtuvē ar zibspuldzi
Apgaismojums virtuvē bez zibspuldzes
Āra apgaismojums bez foto rediģēšanas
Āra apgaismojums + fotorediģēšana
Dažādi fotografēšanas leņķi
Tātad tagad jūs zināt atšķirību starp :
"Lūk, ko es uztaisīju..."
un :
"Lūk, ko es uztaisīju!!!! :O) "
Un atcerieties, ja fotografējiet savu darbiņu komerciālam nolūkam, tad PREZENTĒŠANA IR GALVENAIS!"

You Might Also Like

5 comments

  1. Paldies par tulkojumu! Noderēja :)
    Jau kādu laiciņu biju domājusi par fonu - kā... Te atradu apstiprinājumu savām domām, ka būs jāatrod-jāizveido kāda balta palete.

    AtbildētDzēst
  2. Paldies par šo aprakstu, man jau sanāk labāk tikai nomainot fonu un izmantojot dienas gaismu. Paldies!!!

    AtbildētDzēst
  3. Te ir laba instrukcija, kā vienkārši uztaisīt pašam savu lightbox, kas īpaši noderīga fotogrāfēšanai tumšajos ziemas mēnešos
    http://www.jimdo.com/2010/09/15/store-tip-take-awesome-professional-product-photos-make-your-own-lightbox/
    Varbūt noder.

    AtbildētDzēst

Paldies, ka atradāt laiku, lai ielūkotos manā blogā!


Man patīk dalīties, taču visa šajā blogā pieejamā informācija un fotogrāfijas ir likumīgs "Mammas roku" īpašums un nedrīkst tikt izmantots komerciāliem mērķiem! Turpretim visi laipni aicināti smelties idejas un iedvesmu sadzīvei un dāvanām mīļiem cilvēkiem!
Man ļoti patīk, ja rakstāt par mani, taču liels lūgums allaž pievienot atsauci uz blogu "Mammasrokas"! Veiksmīgu un darbiem bagātu dienu!