Mammas rokas grib palīdzēt!

22:21

Mans jaunākais hobijs ir bloga apmeklējumu vērošana! Goda vārds, tas piedod jaunu kvalitāti pašapziņai un sajūtu, ka tas, ko es daru, tiešām ir vajadzīgs un kādam noder!
Vienā no šādām bloga apmeklējumu pētīšanas reizēm ievēroju, ka daudz apmeklētāju nāk no musturs.lv šīs sadaļas , kurā kāda no apmeklētājām norādījusi saiti uz manu blogu ar tekstu"varbūt kādai noderēs". Mustura forumā izskan šāds lūgums: 
''Mūs palīdzība nepieciešama bērniņiem ar īpašām vajadzībām no bērnu dārziņa Rīgā Ludzas ielā. Lai bērni varētu apgūt pasauli, viņiem ļoti nepieciešams vingrināt rociņas. Daži bērniņi knapi var noturēt rokās pat niecīgāko rotaļlietiņu. Ir bērni, kas pat karotīti rokās neņem. Tādēļ parastās rotaļlietas viņiem ir par sarežģītu.
Lūk lūgums:
Vai būtu iespējams uzadīt, uztamborēt, uzšūt, uzfilcēt utt. rotaļlietiņas, kvadrātiņus, bumbiņas, trīsstūrīšus, ķiņķēziņus.
Materiāli - visadažādākie. Bērni mutē neko nebāž un rotaļāšanās notiek pedagoga klātbūtnē.
Forma - jebkāda, neliela, mazā rociņā paņemama.
Pildījums - varētu iekšā ielikt arī maisiņus ar bumbiņām, zvaniņiem vai vienkārši ar sinteponu. Nebūtu labi pildīt ar griķiem vai kādām citām lietām, kas var sapelēt vai uzbriest pēc mazgāšanas.
Izskats - droši var šūt klāt dažādas formas un lieluma pogas, zvaniņus, pušķus, aukliņas, gumiju utt. Es ceru, ka Jūs sapratāt. nepieciešami priekšmeti, ko bērni varētu čamdīt, mīcīt, raustīt, plūkāt ... jo tur mācās arī ļoti vājredzīgi bērni.''


Un tagad es gribu uzrunāt jūs visus. Bieži vien mēs pat neapzināmies, cik ļoti varam kādam palīdzēt. Dažiem liekas ''ko tad es..." , bet vēl citiem "es jau labprāt, bet kā nogādāt līdz vajadzīgajai vietai...''  Šajā pašā foruma diskusijā ir pieminēti arī veidi un vietas, kur un kā mantiņas var nogādāt līdz koordinatoriem.

Un tagad mans lēmums: Īpaši šajā sakarā (un arī tāpēc, ka katru mīļu dienu pateicos Dievam par saviem veselajiem bērniņiem un novērtēju to, kā mums paveicies) mammas rokas izsludina
Rotaļlietu recepšu nedēļu!

No 22.03.2010. līdz 28.03.2010. es personīgi katru dienu aprakstīšu kā pagatavot kādu no augstākminētajiem parametriem atbilstošu rotaļlietu!
Aicinu arī jūs pievienoties, sūtot savas bildes ar aprakstiem uz e-pastu lapinalaine@inbox.lv Veidosim manā blogā (apsolu atsauci un iepazīstināšanu ar autoru|) īpašu sadaļu 
Rotaļlietu receptes labdarībai, 
lai katrs, kam mājās ir audumu atgriezumi, u.c. materiāli un no mīlošiem pleciem aug čaklas rokas, varētu pēc šīm "receptēm" brīvajā laikā pagatavot rotaļlietas tiem, kuriem to nav vai pietrūkst!

Musturā.lv diskusijas autore norāda, ka gatavās rotaļlietas var sūtīt uz šādu adresi :

Baiba Andersone
uz pieprasījuma
Rīgas 44. pasta nodaļa
LV 1044
praktiski katru dienu tur apgrozos, tad man arī iedos.


 Uz sadarbību cerot Laine  - mammas rokas.

You Might Also Like

2 comments

  1. Vienkaarshi briiniskjiiga ideja! Es ljoooti ceru, ka tev veiksies!

    AtbildētDzēst
  2. Man jau ir veicies un katrā nedēļas dienā būs pa vienam lieliskam rotaļlietas aprakstam no dažādām radošām, darbīgām meitenēm! Ieskaitot mani!

    AtbildētDzēst

Paldies, ka atradāt laiku, lai ielūkotos manā blogā!


Man patīk dalīties, taču visa šajā blogā pieejamā informācija un fotogrāfijas ir likumīgs "Mammas roku" īpašums un nedrīkst tikt izmantots komerciāliem mērķiem! Turpretim visi laipni aicināti smelties idejas un iedvesmu sadzīvei un dāvanām mīļiem cilvēkiem!
Man ļoti patīk, ja rakstāt par mani, taču liels lūgums allaž pievienot atsauci uz blogu "Mammasrokas"! Veiksmīgu un darbiem bagātu dienu!