Zeķzābaki "Mājas viesī"!

16:32

Nu gan pavisam esmu izlutināta! Atceros, kā savu pirmo publikāciju gaidīju skaitīdama dienas un stundas! Šoreiz atģidos vien pirms pāris dienām, kad žurnāliste Ilze Lavrinoviča atrakstīja draugos atgādinājumu!  :D

Atcerieties šo rakstu? 
http://mammasrokas.blogspot.com/2010/05/mukluki-mammas-kajam.html

Meitenes un zēni! Tas ir noticis! 

Septītā janvāra (07.01.) "Mājas viesī" rādu un stāstu, kā šūt Zeķzābakus!




Man pašai žurnāla vēl nav, tāpēc jums kā vienmēr ir iespēja ieraudzīt rakstu pirmajiem (eh, šis Zaubes mežiņš!).

P.S. Lai nerastos domsatrpības un ļaunas mēles nesāktu trīties, vēlreiz atgādināšu, ka ideja nav mana! 
Brīnišķīgā ideja nāk no šejienes:

http://alissasorenson.blogspot.com/2007/12/felt-mukluk-tutorial.html

You Might Also Like

4 comments

  1. Forši, forši, Laine, man jau arī nav žurnāla, bet internetā redzēju jau no paša rīta, jo man jau pačukstēja, ka būs Tavi zābaciņi! :)

    Tā turpināt! :)

    AtbildētDzēst
  2. nu feini!!! Jau apskatījos elektronisko versiju...
    Apsveicu :)

    AtbildētDzēst
  3. Apskatīju internetā arī - izskatās baigi fifīgi :)

    AtbildētDzēst

Paldies, ka atradāt laiku, lai ielūkotos manā blogā!


Man patīk dalīties, taču visa šajā blogā pieejamā informācija un fotogrāfijas ir likumīgs "Mammas roku" īpašums un nedrīkst tikt izmantots komerciāliem mērķiem! Turpretim visi laipni aicināti smelties idejas un iedvesmu sadzīvei un dāvanām mīļiem cilvēkiem!
Man ļoti patīk, ja rakstāt par mani, taču liels lūgums allaž pievienot atsauci uz blogu "Mammasrokas"! Veiksmīgu un darbiem bagātu dienu!