Kā es uzšuvu bērnu kombinezonu...

08:32

 Kādu dienu uzņēmos sev par izaicinājumu uzšūt Emīlijai kombinezonu, jo tie divi, kuri viņai jau bija (atdoti no radu bērniem) viņai diemžēl bija pa platu un mazā Stīdziņa tajos izskatījās kā maisos.

Tā kā i-netā todien vajadzīgo info un TUTORIAL (man labāk patīk šis vārds, jo skaidri pasaka, ko no tā gaidīt, pretēji vārdam "apraksts")  neatradu, ņēmos funktierēt pati.

Un tātad MANS variants - bērnu kombinezons:

1. solis Paņēmu reiz nogrieztu džinsu galus (nu kura gan no mums dzīvē vismaz vienreiz nav taisījusi ātros šortus, kad džinsiem galus šņaps! nost un- šorti gatavi), kurus ilgi jau biju domājusi kaut kur izmantot. Nu bija tā reize. Pieliku pie tiem vienas uz pusēm salocītas Emīlijas bikses un izgriezu formu.

2. solis. Paņēmu humīšos reiz iegādāto vilnas džemperi, ko speciāli safilcēju - tas ir ideāls materiāls arī citiem rokdarbiem, jo viņš neirst un vispār, vai zinājāt, ka jebkuru džemperi, kurā ir vismaz 25% vilnas piejaukuma, var elementāri safilcēt veļasmašīnā, mazgājot augstā temperatūrā, bez mīkstinātāja! Un jāizmazgā šādi vairākas reizes - filcs gatavs!
Tātad, no šī džempera izgriezu ceļgalus un piešuvu vietā, kur pēc manām domām vajadzētu būt ceļgaliem, bet drošības labad tomēr pamēriet.



3. solis. Izgriežam un pēc sirds patikas izdaiļojam kabatiņas un uzšujam arī maliņu.



4.solis. Piešujam kabatiņu pie bikšu staru sagataves.
Tā izdarām ar abām starām un jums sanāk kaut kas līdzīgs šim:


5.solis. Saspraužam un sašujam kopā staras lūk šādi:


6. solis. Pārlokam pa pretējām vīlēm. Tā lai var sašūt stakli. Un nošujam stakli.




Esam tikuši jau šitik tālu, ka, izgriežot uz otru pusi, sanāk kā bikses, tikai bez gumijas.


7. solis. Sašujam lences - jūsu brīva improvizācija, kādas - es taisīju parastas štibkas (hi, hi), jo tā ir visvieglāk




8. solis. Pogcaurumi. Mani pirmie mūžā! Un nemaz nebija grūti - vadījos pēc grāmatiņas, kas nāca līdzi šujmašīnai un sanāca labi. Un nebija nekāds baigais bubulis!




9. solis. Krūšu daļa. Teikšu tā, ka es neko nemērīju - tīri intuitīvi un uz aci. Piegriežam priekšdaļu, aizmuguri un cilpiņas (no kurām es vienu iešuvu nepareizi, bet bija slinkums ārdīt ārā!) :) Atlokām, nogludinām maliņas un nošujam, atstājot nesašūtu vien to daļu, kur krūšu daļa savienosies ar biksēm.




10. solis. Piešujam krūšu daļu pie biksēm




11. solis. Visčakarīgākais. Droši vien var darīt arī savādāk, bet es darīju tā, gumijas liku divas mazas tikai sānos (tur kur sarkanās bultiņas). Paliku vienu gumijas galu zem lences un piešuvu lenci. un tā abas lences.




12.solis. Ja vēl neesat nošpļāvušies un atmetuši ar roku, tad pavisam drīz jau būs beigas.
Tagad tieciet skaidrībā ar gumijām - izdomājiet, cik platus vajag sānus un attiecīgi piešujiet gumijiņas katrā sānā blakus krūšu daļai . Tad viscauri atlokiet malu un atšujiet šo malu. Es izvēlējos atšūt ar vienu no dekoratīvajiem dūrieniem.


13. solis. tādi knifi vairs vien palikuši. Nu piemēram, varat jau uzvilt bērnam bikses un noskaidrot, cik garas vajag lences. tad attiecīgā augstumā piešujiet pogu.


14. solis. To var arī nedarīt, bet man labāk patīk, ja vīles ap potītēm apstrādā - noplacina, nošujot.


15. solis. Pēdējais!!!!!! Uzvelciet savu garadarbu bērnam un priecājieties, nofotogrāfējiet, palieliet sevi! 






You Might Also Like

2 comments

  1. Es jau mēnesi "saņemos" siltajam kombinzonam ar kapuci... Un arī kādreiz šādas lenčbikses gribētos... Atkal skatos un priecājos par taviem veikumiem!!!!

    AtbildētDzēst
  2. Es atkal visu laiku bremzēju uzšūt Emīlijai lietusmēteli... Nevaru, kā tu saki, "saņemties" ... Jo neesmu nekad tādu šuvusi :(

    AtbildētDzēst

Paldies, ka atradāt laiku, lai ielūkotos manā blogā!


Man patīk dalīties, taču visa šajā blogā pieejamā informācija un fotogrāfijas ir likumīgs "Mammas roku" īpašums un nedrīkst tikt izmantots komerciāliem mērķiem! Turpretim visi laipni aicināti smelties idejas un iedvesmu sadzīvei un dāvanām mīļiem cilvēkiem!
Man ļoti patīk, ja rakstāt par mani, taču liels lūgums allaž pievienot atsauci uz blogu "Mammasrokas"! Veiksmīgu un darbiem bagātu dienu!