Lupatu deķi - ne vienmēr tādi, kā izklausās...

18:03

 Kad dzirdam sakām " lupatu deķis" liekas, ka tūdaļ acīm pavērsies kāds nobružāts, meln/pelēk/tumši zil/brūns veidojums, kam labākajā gadījumā nav neviena cauruma un malas simetriskas (piedodiet, ja varbūt tā ir tikai mana fantāzija! :))
Tādēļ man jau sen, sen, sen atpakaļ ienācā prātā ideja vecās lupatas, kuras pat vairs pārveidošanai nav derīgas, pārvērs citādākos lupatu deķos/ tepiķos kā pierasts redzēt. Žēl, ka toreiz, kad uztaisīju pirmos 4 paklājus, man vēl nebija fotoaparāta, tāpēc iemūžināts vien pēdējais, kuram izmantoju bišķiņ citu tehniku - veidoju lupatu zīmējumu uz iepriekš sagatavota pamata:

Vai nav superīgs paklājiņš (es nemulstot sevi lielu!)!


Tāpat par paklājiņu itin viegli pārvērst arī dzijas pārpalikumus! Un atkal jau prātā nāk vecmāmiņas stila stiķējums no brūnas + sarkanas + zilas krāsa (fūuui), bet ja izmanto mūsdienīgus krāsu salikumus - sanāk dzīvespriecīgs interjera papildinājums!






Es vienmēr uzsveru to, ka vārds rokdarbniece ir pārāk stereotipisks - man pat ir pazīstami pāris vīrieši, kas uzskata, ka jaunai meitenei nenāktos zeķes adīt un tamborēt - tas esot tāds vecmāmiņu darbs! Un es viņus pat nevainoju! Bieži vien paskatoties Latvijas interneta resursos redzamos rokdarbus (un acīmredzot tak` tie tur publicēti ar domu, ka baigi smuki sanācis), atliek vien nobrīnīties, kā acu priekšā stagnē adīšanas, tamborēšanas u.c. rokdarbu mode! Rokdarbošanos  (mans izgudrotais vārds) Latvijā vajadzētu iekustināt, modernizēt un padarīt par stilīgu lietu! Vienvārdsakot - rokdarbu kultūrai LV trūkst kārtīga Pī  āRa!

Lūk vēl pāris piemēri, ka tamborēt ir stilīgi:

Jo var uztamborēt meitiņai pirmo sedziņu....




Jo var uztamborēt parocīgas kabatiņas, ko piesiet pie gultiņas...





Jo var uztamborēt vismaz daļu no rotaļlietas....
(Iedvesmu kurai smēlos šiet pie Wee Wonderfuls)




Tātad - sāku ar paklājiem, bet pabeidzu ar saviem vienkāršajiem, mīļajiem tamborējumiem! Pie kam es neesmu izcila tamborētāja, nudien! Varu vien iedomāties, kādus šedevrus mācētu uztaisīt meitenes, kas māk ko vairāk par vienkāršo stabiņu (kā es:))))).

You Might Also Like

1 comments

  1. šis apraksts mani iedvesmoja tik ļoti, ka laikam rakstīšu savu blogu :)

    AtbildētDzēst

Paldies, ka atradāt laiku, lai ielūkotos manā blogā!


Man patīk dalīties, taču visa šajā blogā pieejamā informācija un fotogrāfijas ir likumīgs "Mammas roku" īpašums un nedrīkst tikt izmantots komerciāliem mērķiem! Turpretim visi laipni aicināti smelties idejas un iedvesmu sadzīvei un dāvanām mīļiem cilvēkiem!
Man ļoti patīk, ja rakstāt par mani, taču liels lūgums allaž pievienot atsauci uz blogu "Mammasrokas"! Veiksmīgu un darbiem bagātu dienu!