Pirmās rotaļlietas!

12:31

Kad piedzima Niklāviņš,es ar abām kājām iekāpu "bērna audzināšanas vilcienā" un, būdama radoša (vismaz tā man šķita) un entuziastiska māmiņa ievēroju, ka pagatavot rotaļlietu pašas bērnam ir tik vienkārši!!! Pirmkārt jau redzēju, kas tieši manu bērnu kurā vecuma posmā interesē, tādēļ viņs arī bija galvenais ideju autors un iniciators, tā tapa pašas pirmās rotaļlietas - ar konfekšu papīriem pildīta vinkārša zvaigznīte, auduma grāmatiņa un čaukstoša čūska:

 



Lai arī Niklāvam jau ir 2 ar pusi gadi, čūsku viņš izmanto vēl šobaltdien... Turklāt laikam visas mammas būs ievērojušas, ka vienai un tai pašai rotaļlietai bērns katrā vecuma posmā atrod savu funkciju - man tas liekas galvenais rādītājs, ka rotaļlieta tiešām ir izdevusies!




Tagad, lai rotaļlieta būtu bērniem 100% droša, šuju drusku īsākus čūskulēnus (apmēram 30cm). Tie pildīti ar čaukstošu materiālu un papildināti ar krāsainām lentītēm, čūskiņas mēlei piešūts koka bumbulītis, lai mazajiem pirkstiem un actiņām būtu daudz attīstībai nepieciešamu uzdevumu. Rotaļlietu var droši mazgāt veļasmašīnā ( no pieredzes zinu, ka tas ir svarīgs bonuss) .






Tāpat lieliska pirmā rotaļlieta bēbītim ir mazās (arī vidējās un lielākas) čaukstošās va grabošās, no dažādu tekstūru materiāliem šūtās bumbiņas. Arī tās papildinātas ar lentītēm, lai mazais pētnieks gūtu pēc iespējas lielāku izzināšanas prieku! Katrai bumbiņai ir piešūts arī āķītis, lai mamma varētu ērti iekārt bumbiņu, piemēram pie aktivitāšu paklājiņa (kā darīju es). Bumbiņas drīkst mazgāt veļasmašīnā.







You Might Also Like

0 comments

Paldies, ka atradāt laiku, lai ielūkotos manā blogā!


Man patīk dalīties, taču visa šajā blogā pieejamā informācija un fotogrāfijas ir likumīgs "Mammas roku" īpašums un nedrīkst tikt izmantots komerciāliem mērķiem! Turpretim visi laipni aicināti smelties idejas un iedvesmu sadzīvei un dāvanām mīļiem cilvēkiem!
Man ļoti patīk, ja rakstāt par mani, taču liels lūgums allaž pievienot atsauci uz blogu "Mammasrokas"! Veiksmīgu un darbiem bagātu dienu!