Un beidzot sākšu tā no sirds par saviem rokdarbiem!

19:27

Ir laiks ķerties klāt tai rokdarbu pusei, kas prasa daudz vairāk laika, kā varbūt sākumā biju iecerējusi - blogošanai... Varētu teikt arī savam PR, pašreklāmai, informācijai par rokdarbiem vai mārketinga pasākumiem.
Turpmāk tieši šeit būs redzams viss, ko uztaisu, izgatavoju un radu!
Jau no rītdienas sākšu pamazām pievienot bildes un blogošanu uztvert kā tādu dienasgrāmatu, kurā nokavējot kaut vienas dienas ierakstu (es nerunāju par 6dienām, 7dienām un brīvdienām un vasaras bezrūpīgajām dienām, kad jācep šašliks, nevis jānīkst pie datora), mani mocīs sirdsapziņas pārmetumi. Jau no rītdienas!

You Might Also Like

0 comments

Paldies, ka atradāt laiku, lai ielūkotos manā blogā!


Man patīk dalīties, taču visa šajā blogā pieejamā informācija un fotogrāfijas ir likumīgs "Mammas roku" īpašums un nedrīkst tikt izmantots komerciāliem mērķiem! Turpretim visi laipni aicināti smelties idejas un iedvesmu sadzīvei un dāvanām mīļiem cilvēkiem!
Man ļoti patīk, ja rakstāt par mani, taču liels lūgums allaž pievienot atsauci uz blogu "Mammasrokas"! Veiksmīgu un darbiem bagātu dienu!