PALDIES JUMS!

00:37

Es allaž saku, ka gandrīz  pašas zvaigznes diktē cilvēku garastāvokli un notikumus! Laikam jau piesliecos astroloģijas zinātnei, sanāk. :DDD



Un tad vēl tas "brīnums" ar maniem 5-6 nopublicētajiem rakstiem, kurus patiesībā vēlējos padzēst no "draft" sadaļas, bet "delete" vietā  nospiedu "publish posts"!!! Un tad kā aizdegusies drudžaini spiedu "back" un "stop" un paskatījusies, ka pirmajā lapā nekas neparādās, nomierinājos. Bet šodien, paldies Diānai, sapratu, ka tomēr esmu uzvārījusi blogputru! :DDDD Un Bloggerim šoreiz ar to nav sakara - tā biju es! Sorry! Ups!


Vai šī no malas šķiet kā "Mammas roku" slinkuma nedēļa? Liekas, ka tā varētu šķist...

Bet ir iemesls, kādēļ šonedēļ nebiju čakla blogotāja! Patiesībā iemesli ir vismaz kādi seši! Lieta tāda, ka šonedēļ vairāk biju aizņemta komunicējot ar dzīviem cilvēkiem nekā virtuālajiem draugiem!

1) Nu jau varu jums pateikt - pirmdien, otrdien pie manis ciemojās žurnālistes un fotogrāfes! Šajās dienās uzšuvu gan zeķītes-čībiņas, gan kubu!
2) Trešdien nevarēju vien no tā visa atiet :DDDD, tāpēc baudīju dienu nesteidzotie - uzšuvu Emīlai bēbīšlelli.
3) Ceturtdien man ciemos atbrauca mamma un pēcpusdienā es braucu uz pirmo šūšanas nodarbību Cēsīs (meitenes tur atsevišķs raksts jāraksta), kā arī uz Valmieru - man, kā lauku braucējai, kas pieradusi rullēt pa meža ceļiem, brauciens uz un pa pilsētu bija MEGAizaicinājums un teju kā autoeksāmens otrreiz!!!!
4) Piektdien negaidīti pieteicās ciemiņi
5) Šorīt pavadīju piektdienas ciemiņus, sagaidīju un pavadīju citus un te nu es esmu!

6) izklausās pēc dzejolīša rindas "... Ceturtdien Jānītim sāpēja mati! Ai, sāpēja mati... " :DDDDDDD

Visam pa vidu Čika šodien sastiepa roku! Atkal!!!!!!!!! Mazā roķele nekustīgi karājas pie sāniem un katrreiz, kad tiek mēģināta izkustināt, izraisa EmSī skumjas.

Neskatoties uz to, nevaru nepateikties cilvēkiem, kas ik dienas gaida parādāmies Mammas roku blogā interesantus rokdarbus un fotogrāfijas!

P A L D I E S !!!

Paldies visiem uzticamajiem bloga lasītājiem!!! Jūsu jau ir veseli 80! Tas ir milzīgs pagodinājums un reizē arī atbildība! Paldies par jūsu atzinību!

Paldies arī pārējiem, kas tīši vai netīši ieklīst blogā "Mammas rokas", bet dažādu iemeslu dēļ nepiesakās par pastāvīgajiem lasītājiem! Ja Blogger Stats nemelo, manu blogu dienā vidēji apskatās apmēram 650 reizes!

Paldies visiem, kas teju ik dienas raksta man e-pastus, izsakot pateicību, atzinību un siltus vēlējumus! Man prieks dzirdēt, ka daudzus no jums esmu iedvesmojusi ne tikai rokdarboties, bet arī sākt rakstīt pašiem savus blogus!

Paldies par atsaukšanos uz manu aicinājumu atdāvināt man nevajadzīgus audumus un drēbes! Paldies, paldies, paldies! Paldies Irēnai, kas ne tikai atdāvināja man vairākas kastes ar audumiem, bet atsūtīja pie tām maniem mazajiem arī divus no saviem burvīgajiem zaķu zvēriem! Irēna, starp citu nu jau raksta arī pati savu blogu!



Paldies par milzīgajiem audumu krājumiem arī Lindai Jakobi no Rīgas, Dairai Plešai no Ērgļiem, Agnesei Meikšānei no Rīgas, Ketijai Pumpurei no Valmieras, Dacei Gaterei no Kalngales, Alena mammai, kas bija Annikas tusiņā (ak, Dievs, ceru, ka neesmu kādu piemirsusi)! Mani fascinē jūsu dāsnums un nesavtība! Jūsu dotie materiāli jau likti lietā un aizgājuši pasaulē nevienā vien roku darinājumā kādai mazai dvēselītei!

Paldies visiem, kas, novērtējuši manu darbiņu, izsaka vēlmi sadarboties! Iespēju robežās cenšos draudzēties ar jums visiem! Paldies, ka neskatoties ne uz ko, cienāt manu vēlmi pirmkārt būt mīļai mammai savai mazajiem un tikai tad čaklai rokdarbniecei!

Paldies meitenēm un puišiem, kas atcerējušās/ies par mani sarunās ar saviem draugiem, paziņām un citiem cilvēkiem  un tādā veidā iepazīstinājuši mani ar brīnišķīgiem, interesantiem cilvēkiem! Īpašs paldies vēlreiz Aijai un Unai par to, ka jūs veidojat manu likteni!

Paldies Līgai Vasiļūnai, kas nekad mani nav redzējusi, bet droši iedeva man savu maizes mašīnu, kura priecē mūs ar kādu gardumu vismaz reizi nedēļā! Paldies Līgai par to, ka viņa kā fotogrāfe konsultēja mani tulkojot ar fotografēšanu saistītu rakstu no angļu valodas un paldies viņai arī par smalku e-bay štellīšu izklāstu sarakstē draugiem.lv. Teicu, ka gatavojos par to rakstīt, tāpēc palūdzu viņas kā e-bay veterānes ceļavārdus, kurus viņa laipni arī izklāstīja!

Paldies Dzintrai un Diānai Dz., kas pieteicās maniem rakariem uzadīt manis kārotos džemperus un vestes!

Paldies Diānai Alksnei, kas ir ne tikai talantīgs tulks, bet arī brīnišķīga bloga "Bērnu lapa" autore!
Diāna kā studējošs psihologs un cilvēks ar pedagoga izglītību allaž sniedz plašus, interesantus uz faktiem balstītus komentārus, kurus mēdzu gandrīz "apēst ar karotēm" :DDDD

Runājot par komentāriem - PALDIES uzticamākajiem komentētājiem:

Diāna (Bērnu lapa)
Aija (Aijas Lietas)
Irēna (Re-Darbi)
Elīna (Daru pati)
Rita Gri (XXX stundas un vēl)
Inese (Pie Ineses)
Inese (Gadalaiku skices)
Kāmju mamma (Māja, kurā smaržo pēc kūkām un kanēļa)
Anna (Annas prieku un darbu lāde)
Zkss (Zirneklīša pavediens)
Aga - mana māšele
Sintija (Manas redzamās domas)
Una (Pages Alive)
 noteikti kādu esmu aizmirsusi, bet, kad atcerēšos, tad sarakstu papildināšu, jo tieši jūsu komentāri ir alga par ieguldīto darbu, stimuls censties, saule lietainā dienā un vēl un vēl, un vēl!

Paldies visiem maniem radiem, kuri mani atbalsta gan palīdzot nogādāt rokdarbiņus pie īpašniekiem, gan auklējot mazos darbīgākajos mirkļos! Paldies, ka jums nu jau vairs nav jāatgādina, ka rakstu blogu un jāstāsta ar ko nodarbojos, un jūs knakstāties pa skapjiem vēlmē kaut ko atdot katrreiz, kad jums piezvanu vai iebraucu ciemos! :DDD

Un "Oskara ceremonijas"cienīgo runu nobeigšu ar lielu solījumu no nākamās nedēļas atkal cītīgi rakstīt!

Lai jums ķītra nedēļas nogale! ;)

You Might Also Like

17 comments

  1. Oiui.../smaidiņš no draugiem (blush)/
    Kas tad nu par sirdsuzplūdiem?

    AtbildētDzēst
  2. Lai Tev jauka darbošanās arī turpmāk un veselīgi, mīļi mazie ķipari!

    AtbildētDzēst
  3. Laine, nu tiešām "Oskara" ceremonijas cienīga runa, bet te tomēr runa nav par kino...runa ir par īstu Tevi, par īstu mani, ar īstām visām citām rokdarbu meitenēm, par īstu un nesavtīgu ģimeni Tev apkārt un, galu galā, arī par īstu kāri rokdarboties...Jāizdomā kāda rokdarbu nominācija!
    Lai veicas tālakajos radošajos darbos! Paldies par iedvesmu! Jā, arī es saņēmos rakstīt pateicoties Tev, Laine- vienkāršajai meitenei, mammai, sievietei, kurai tuva ir šī īstā dzīve.
    Lai mazā jaunkundze Emīlija veseļojas!

    AtbildētDzēst
  4. Un paldies arī tev, kas mūsu acis un ausis tā vien priecina (nu, vismaz manējās pavisam noteikti) un dod pamatojumu, ka mūsu gēnos (tavā izpildījumā) tomēr ir radošums!:) Aga

    AtbildētDzēst
  5. Paldies, Laine, par labajiem vārdiem! Paldies, ka TU mūs iedvesmo, lai arī mēs varam dot ko pretī. Lai šī enerģiju (informācijas, iedvesmas, ideju utt) apmaiņa turpinās vēl un vēl!

    AtbildētDzēst
  6. Paldies tev un lai veicas turpmāk!
    Un jan nav noslēpums - kāda žurnāla žurnālistes tevi apciemoja?Man ie viena ideja...
    lai jums jauka svētdiena!
    Rita

    AtbildētDzēst
  7. paldies arī no manis - es ar' esmu viena no tām, kas sāka blogot pateicoties mammasrokām :) un arī no tām, kas ar nepacietību gaida katru jaunu ierakstu :), kā arī no tām, kam patīk, ko dara mammasrokas, jo tas man atgādina par patieso prioritāti dzīvē - ģimeni un bērniem (man kā darbaholiķei tas ir liels izaicinājums mainīt prioritātes :D)
    Paldies, Laine!!!

    AtbildētDzēst
  8. Paldies tev, ka raksti! Es tiešām apbrīnoju tavu rosību un darbošanos un vēl tev ir laiks par to visu mums pastāstīt un parādīt!! Un tu nepārprotami radi iespaidu, ka tev viss izdodas:):)

    Un vēl - liels paldies, ka piemini arī jaunus blogus, kuros būtu vērts ielūkoties.

    AtbildētDzēst
  9. Oskarceremonijas cienīga ne vien runa, bet arī bilde :D
    .. ak vai, es vēl tikai testēju, testēju tās dzijas - nevajdzēja jau pateikties par labo nodomu vien! ;) - un līdz adīšanai netieku, jo esmu saslimusi ar re-šūšanu. un kurš pie tā pozitīvi vainīgs? :))) hip-hip-urrā! :D

    AtbildētDzēst
  10. Paldies Tev, Tev, Tev!
    Mana nominācija – gadsimta iedvesmojošākā sieviete! Tiekos ar Tevi bieži – gan tikai virtuāli, bet Tavā blogā ir kaut kāds milzīgs, spēcinošs magnēts... acīmredzamie darbietilpīgie apraksti nebūt neliek lasītājam smagi nopūsties nevarībā – eh, paskat ko tā var paspēt, bet tieši otrādi - ceļ galvu uz augšu un dod spēku iet, mēģināt, radīt!!!

    AtbildētDzēst
  11. Meitenes! Paldies vēlreiz! Radzu un dzirdu, ka mans darbs ir ārkārtīgi noderīgs un tas mani spēcina jauniem varoņ(rok)darbiem!

    Es nebeidzu vien stāstīt mājiniekiem par katru no jums un to, cik interesantas personības esat! Laikam sanāk, ka tiešām tāda kā simbioze mūsu strapā notiek!:)

    Dzintra - jebkurš darbs sākas ar labu nodomu!!!! :D Tāpēc asmu pārliecināta, ka līdz Ziemssvētkiem mani mazie jau staigās vestītēs :DDDD Normālu spiedienu uztaisīju, ja?

    P.S. Nemaz, nemaz man nebija sirds uzplūdi vai emociju lēkme, bet tikai visu laiku vilkās tāda kā nepadarīta darba astīte nopakaļ - jo katru dienu nākas atkal un atkal brīnīties par cilvēku dāsnumu un labajām sirdīm un . Vienīgais, kā spēju atmaksāt ir patiešām pasakot sirsnīgākos "paldies"! Tā teikt - gribējās, lai jūs zināt, ka es visu redzu, visus ievēroju un ļoooooti novērtēju!

    AtbildētDzēst
  12. Un savulaik man Līga Vasiļūna prasīja informāciju kā pērku audumus ebay un citos neta veikalos. Viņai ir arī blogs!

    AtbildētDzēst
  13. Eh, Laine, Laine, Tu taču zini, ka to visu esi pelnījusi! Ja cilvēks iet pasaulē atvērtu sirdi, to pašu saņem pretī. :)

    AtbildētDzēst
  14. Laine, kurš žurnāls jāvaktē, lai izlasītu par žurnālistu ciemošanos pie Tevis? :)

    AtbildētDzēst
  15. Milzīgs paldies Tev pašai! Tu esi caurcaurēm brīnišķīga un ļauj citiem ieskatīties Tavā dzīvē un sajusties kā draugiem, pat nekad Tevi dzīvē nesatiekot.

    AtbildētDzēst
  16. Pirmo darbiņu -kā pašūdināt kubu trīsgadniekam varēsiet izlasīt žurnālā "Mājas Viesis" 22. oktobrī - tobiš - šo piektdien!

    Un novembrī būs intervija ar mani žurnālā "Mans Mazais"! Tāpat tur varēsiet izlasīt, kā uzšūt čūskulēnu pavisam mazam bērņukam!

    AtbildētDzēst
  17. Superīgi!Man liels prieks par Tevi!Kaut neesam tikušās klātienē,ir sajūta,ka pazīstu Tevi jau sen!
    Tiešām iedvesmojoša Būtne -ar lielo burtu!

    AtbildētDzēst

Paldies, ka atradāt laiku, lai ielūkotos manā blogā!


Man patīk dalīties, taču visa šajā blogā pieejamā informācija un fotogrāfijas ir likumīgs "Mammas roku" īpašums un nedrīkst tikt izmantots komerciāliem mērķiem! Turpretim visi laipni aicināti smelties idejas un iedvesmu sadzīvei un dāvanām mīļiem cilvēkiem!
Man ļoti patīk, ja rakstāt par mani, taču liels lūgums allaž pievienot atsauci uz blogu "Mammasrokas"! Veiksmīgu un darbiem bagātu dienu!