Būt princesei...

01:40

Iepriekšējā raksta komentāri un radošā diskusija no tiesas man ir tik interesanta vēl nebijusi pieredze! Man prieks dzirdēt, kā mēs Prātvētrojam un kā protam katra pastāvēt par savu viedokli! Tā turpināt meitenes! Nosaukums joprojām top... Lai kā jūs vēlētos pārliecināt mani par Cibri, viņš man nepielīp un neliek izklausīties kā "manam".. Tāpēc gaidu nosaukumu, kas dos to... Klikšķīti!

Tikmēr ar joni tuvojas Emīlijas 3 gadu jubileja! Jau šo sestdien mazajai Princesei būs ballīte! Apmēram 3 mēnešus izjūtu, ko nozīmē trīsgadnieku spurainais vecums - tik forši un smieklīgi (kad zini, ka ar laiku tas pāries)! :D Apmēram tikpat mēnešus EmSī sevi ik pa laikam dēvē par Princesi. Nu katrā ziņā - svārki un kleitas tiek mērītas kuplumos - īpašās svārku atbilstības princesībai mērvienībās! :)

Tāpēc raksta varone šoreiz kleita. Princeses kleita. 

 Bez piegrieztnes un vidēji reciklēta.


Gana kupla, lai tiktu vilkta :)


Gana svinīga, lai liktu sajusties kā Princesei un tomēr Ne rozā! Āmen!




Un, ja kleita kopš uzšūšanas tiek izvilkta no skapja vismaz reizi dienā, tad ta ir labs rādītājs, ka
apģērba gabals ir izdevies!


 Kleitas aizmetņi sākās jau vecgada vakarā, kad sadomājos, ka paspēšu starp dekorācijām un ēst gatavošanu vēl arī ietērpt mazo Princesi! :)


Nezinu, kurā attīstības stadijā man sāka nepatikt nepabeigti darbi ( sevišķi, ja tie visu laiku mētājas gar acīm), taču šis nu reiz bija tas gadījums! Saņēmos un izdarīju! Un esmu lepna par sevi!

Ja arī jūs vēlaties pašūdinat līdzīgu kleitiņu, pievienošu šim rakstam zīmētu shēmu ar šūšanas procesu!

Laiks gatavoties ballītei - virteni šoreiz brīnumainā kārtā jau esmu sagatavojusi laicīgi, atliek vien pārējie darbiņi! Par tiem laika gaitā...

You Might Also Like

7 comments

  1. Superīga kleitiņa! :) Man tā patīk visādas cakiņas un "princesīgās" lietiņas. Īpaši mazajām dāmām. :)
    Malacis mamma! :)

    AtbildētDzēst
  2. Ļoti princesīga! Un skaista! un ne-rozā :D

    AtbildētDzēst
  3. nu ļoooti princesīga un rožaina :)))

    AtbildētDzēst
  4. Mana ideja par iepriekšējo rakstu:
    BUŽIkrekli

    Krekliņi ar zvēriņiem, kurus var samīļot un sabužināt.

    AtbildētDzēst
  5. Tu saki – pāriet? :cD Gaidīšu! Mums pa māju plosās 2gadnieka krīze viskošakajās izpausmēs – mantas lido pa gaisu, pilnas ūdens glāzes tiek grieztas otrādi, “jā” pret manu “nē” (un otrādi), apģērbt/noģērbt neļauj, no gulēšanas vakarā bēg… utt. Kad tas pāries? :c) Kad būs 3 gadi un sāksies 3gadnieka krīze?... :cD

    Kleita princesīga bez gala.

    AtbildētDzēst
  6. Liki - man šķiet, ka tas ir tas pats - 2līdz3gadnieku krīzes vecums - kād nu kuram sākas! Parasti jau esot otrādāk - puišeļi paliekot dulli ap 3 gadiem, bet meituki ātrāk - re kā mums otrādi! :D
    Bet nu protams - brīžiem smielīgi, bet brīžiem tie vienā elpas vilcienā nobļauti "gribu šito maizīti, nē negribu šito maizīti" tiešām liek matiem celties stāvus.
    Bet mēs jau gudras ;)
    Zinām taču, ka jāļauj iespēju robežās viņiem niķoties un pastāvēt uz savu, citādi būšot spītīgi cilvēki, kad pieaugs. :)

    Agnija - hmmm... diezgan gari un ar Ž... Un man vispār ir teorija par vārdiem, kas sākas ar "B" - budzis, bubulis, briesmas, bailes - nu nekā laba! :D:D:D:D

    AtbildētDzēst
  7. :D Nemaz nebiju aizdomājusies par "B" burtu :D

    AtbildētDzēst

Paldies, ka atradāt laiku, lai ielūkotos manā blogā!


Man patīk dalīties, taču visa šajā blogā pieejamā informācija un fotogrāfijas ir likumīgs "Mammas roku" īpašums un nedrīkst tikt izmantots komerciāliem mērķiem! Turpretim visi laipni aicināti smelties idejas un iedvesmu sadzīvei un dāvanām mīļiem cilvēkiem!
Man ļoti patīk, ja rakstāt par mani, taču liels lūgums allaž pievienot atsauci uz blogu "Mammasrokas"! Veiksmīgu un darbiem bagātu dienu!