Pēc ballītes...

00:29

Sagaidīti apaļie trīs. Bildes tik gaisīgas un meitenīgas, ka gribētos jau tagad pastāstīt, kā mums sestdien gāja, taču jāsagaida fotogrāfijas arī no citiem fotogrāfiem, citādi pati interesantākā ballītes daļa paies secen jūsu acīm...

Šodien atbrīvojām telpu no dekorācijām.Vesela kaste izelpas.  


Un ja kāds var mazam bērnam iemācīt, kas ir statiskā elektrība, tad tie ir baloni. Paberz pret biksēm un lipini, kur tīk!


Vai izvārties balonu kastē un staigā ar balonu matos! :)




Pēdējā laikā nākas domāt par to, kā mēs dzīvojam:  TELPĀ vai TELPAI. Tests. Padomājiet pie sevis - vai jūs mīļuprāt ieskrūvējat skrūvi dēļu sienā? Vai priecājaties par bērnu zīmējumiem uz sienas? Vai ar vieglu rokas mājienu iespraužat griestos kniedi un pieskavojiet pie griestiem auduma gabalu? ... Man svarīgāks par neskartu reģipša paneli virs galvas ir prieka pildīts mirklis. Es mācos nedzīvot Telpai, bet dzīvot tajā.

Lai arī bērnu zīmējumi uz sienām legāli atļauti šobrīd ir tikai bērnistabā (protams, ka mākslai ir tendence nedzīvot laikā un telpā :D), pret skrūvēm, naglām, kniedēm un pārējiem caurumražiem man nav nekādu iebildumu!
Tāpēc beidzot arī mūsmājās ienāca burvīgā gumijrotaļa.





Tajās gumijās ir tik daudz maģijas! Trijstūri, kvadrāti, burti un pat ģitāras stīgas - visu var izgatvot no gumijām :)
Bet, lai gumija būtu, jālaista gumijkoki... Paldies Dievam, nē, paldies Pai!, ka tagad mūsmājās ir kāds, kas to dara :)


Bet Niklāvs tikmēr skavo. Kopš māsas dzimšanas dienas aktivitātēm, krītiņi vairs nav topā... Tagad Topā skavošana :) Pats griež, pats skavo. Spēju tik skaviņas uzpildīt!...





Bērniem savi darbi, mammai savējie - nolauztas tulpes vēl nav mirušas tulpes. Iegremdētas ūdens burkā tās tā turās vismaz vienu dienu.


Priecīgu nedēļu!

You Might Also Like

7 comments

  1. Mums ir sienas, dzīvošanai telpā:D...bet ir TABU SIENAS.....dzīvošanai telpai!....es vēl tagad briestu mega telpas pārveidojumam pēc īrnieku aktivitātes:), tad gan man sirds pa muti vai izleca...es pamatā dzīvoju telpai.......:D

    AtbildētDzēst
  2. Cik Tu labi uzrakstīji - dzīvot telpā, nevis dzīvot telpai... un tieši tāpat jau ir arī visādām mantām, lietām, utt.. Man liekas, ka svarīgi atrast balansu starp šīm abām robežām, kas gan ne vienmēr ir tik vienkārši.. :)

    AtbildētDzēst
  3. Paldies, Tev, Laine, ka atgriezi mani tajā laikā, kad manai Gaspažiņai arī aktualitātes bija skavošana ( pat dzimšanas dienā prasīja dāvināt skavas), griešana un skavošana atkal...Baloni ar statiskumu rullē joprojām-brīvdienās kopā ar tēti pat taisīja vienu riktīgo elektromežoni...Un gumijspēle ir ar milzu pievienoto vērtību- ieguvumu rakstītmācībai ir milzīgi!
    Bet par telpu- es balansēju starp dzīvošanu telpā un dzīvošanu telpai. Briest viena nagliņu iesišanas tūre arī mūsmājās...:D

    AtbildētDzēst
  4. Skaists un ļoti "taimīgs" ieraksts personīgi arī man. Es iestājos par to, ka sienas kalpo mums un nevis otrādi!Gumijinstalācija - vienkārsi super!

    Un daudz laimītes jaunkundzītei!

    AtbildētDzēst
  5. Mūsmājās ir divu veidu sienas.. :)
    Daudz laimes trisgadniecei..es briestu 4 gadu ballītes rīkošanai..

    AtbildētDzēst
  6. Sirsnīgi sveicieni vēlreiz jubilārei un arī Tev, Laine! :)

    AtbildētDzēst
  7. :c) Kamēr es dzīvoju telpAI un aprobežojos ar skoča pielīmēšanu pie sienas, mans bērns dzīvo telpĀ un paņem tēta knaibles un visās durvju ailēs (kurās ir gludi nošpaktelētas un nesen kā rūpīgi nokrāsotas) sakniebj caurumus. :cD

    Tai gumijštellei ir īpašs nosaukums – geobords. Iegūglē, tur ir neizsmeļamas izglītošanās iespējas.

    AtbildētDzēst

Paldies, ka atradāt laiku, lai ielūkotos manā blogā!


Man patīk dalīties, taču visa šajā blogā pieejamā informācija un fotogrāfijas ir likumīgs "Mammas roku" īpašums un nedrīkst tikt izmantots komerciāliem mērķiem! Turpretim visi laipni aicināti smelties idejas un iedvesmu sadzīvei un dāvanām mīļiem cilvēkiem!
Man ļoti patīk, ja rakstāt par mani, taču liels lūgums allaž pievienot atsauci uz blogu "Mammasrokas"! Veiksmīgu un darbiem bagātu dienu!