00:24

Un kad beidzot izdodas piesēsties pie šujmašīnas, ne tikai baudīt pavasari, tad šis tas arī top!

Top priekšauts kaimiņpuikam. Kā mednieka dēlam par medību tēmu. Velkams no abām pusēm un atzīts par gana labu esam :D


Un Matīss ap Lieldienu laiku palūdza, lai ielieku blogā viņa kuģi :) Lūdzu, Matīs! Ceru, ka tu cītīgi turpini krāt man kinderolu čaulītes!;)


Ja jau par jūru runājam - Jēkabs tika pie jūras kuba!


Kā īpašs jaunums ir Mammas roku sadarbība ar Ziedot.lv veikaliņu Krišjāņa Barona ielā!
Pagaidām uz turieni aizceļoja priekšautiņi ( triju veidu) un virtenes.


Un tapa arī grāmatiņa pusgadu vecam delverim!


Jo puikas mīl:
gaisā lidojošus objektus!

sportu (smieklīgi, ka gan Niklāvs, gan Emīlija hokejista siluetā saskatīja bikses :D )...


...un rotaļas dabā!


Šī ir bijusi raiba un notikumiem bagāta nedēļa! Ar nepacietību gaidu, kad varēšu pastāstīt ko vairāk!
Skaistu nedēļas nogali!

You Might Also Like

3 comments

  1. Ai, ai, ai..kā viens te priecāsies ..par sava darba publicēšanu tavā blogā, kā jau viņš tev lūdza!! :))
    Priekšauts rullē, arī es jau esmu vienreiz ..aizņēmusies.. tik ērtas un praktiskas kabatiņas.. :))

    AtbildētDzēst
  2. Uff, tas mednieku priekšauts ... un grāmatiņa ... man gribētos būt tajā vecumā! Kuģis, starp citu, arī ļoti glīts (esmu eksperte pirātu kuģu jautājumos :))

    AtbildētDzēst

Paldies, ka atradāt laiku, lai ielūkotos manā blogā!


Man patīk dalīties, taču visa šajā blogā pieejamā informācija un fotogrāfijas ir likumīgs "Mammas roku" īpašums un nedrīkst tikt izmantots komerciāliem mērķiem! Turpretim visi laipni aicināti smelties idejas un iedvesmu sadzīvei un dāvanām mīļiem cilvēkiem!
Man ļoti patīk, ja rakstāt par mani, taču liels lūgums allaž pievienot atsauci uz blogu "Mammasrokas"! Veiksmīgu un darbiem bagātu dienu!