Labāk Ziile rokā!

09:35

Ja jau reiz iesāku pavasari ar stāstiem par gaidāmajiem darbiem, tad kā turpinājums varētu piestāvēt viens burvīgs notikums pagājušā gada nogalē.

Novembra beigās- laikā starp manu dzimšanas dienu un Ziemassvētkiem- saņēmu vēstuli facebook:
"Sveika, Laine! Esmu Tavăm radošajām gaităm sekojusi jau uhh cik sen, lielā mērā Tu esi mani iedvesmojusi ... un te domăs varētu garstāstu uzrakstīt kam. Man Tev ir sagatavots neliels sūtījums un tikvien man vajadzīgs kā Tavs telefona nr.😊, lai vari saņemt Omnivas skapīša kodu. Lai burvīga diena! Ar sveicieniem, blogdraudzene no Katrīnas ielas 5 Rīgā. "
"Sveika!"- es atbildēju, "Cik jauka, nē,... patiesi burvīga ziņa rīta agrumā! 🙂 Mans tel.: deviņicipari:). Jūtos ļoti ieintriģēta!"
Un tā pirmssvētku virpulī es it kā gaidīju, it kā aizmirsu; it kā domāju un ausījos, bet kopumā laikam līdz galam neticēju.... kamēr viendien saņēmu īsziņu no Omnivas. Un tā sākās mans Ziemassvētku laiks! :) Eh, kaut katram būtu šāda iespēja- laiku pa laikam pamodināt savu iekšējo bērnu! Man tāda bija saiņojot vaļā šo sūtījumu! Melns plēves mētelītis..., skaists, balts, aizzīmogots iesaiņojums... un tur tā bija- kaudzīte lielisku, krāsainu un jautru audumu! Izrādās, ka, sekojot maniem ierakstiem blogā (tolaik, kad rakstīju teju katru dienu :), ticis izlolots sapnis par audumu veikalu!

Ziile Fabrics ir audumu veikaliņš Katrīnas ielā 5 Rīgā. Tas radies brīdī, kad  Latvijā parādījies pastiprināts pieprasījums pēc kvalitatīvas, skaistas trikotāžas, bet šajā nišā īsti nebijis piedāvājuma. Ieskatoties Ziiles mājaslapā, jāsecina, ka situācija noteikti labota :)! Starp krāsainām biezākām un plānākām trikotāžām ( apčamdot to, kas nonāca pie manis, tā vien gribas uzmeklēt mazo legingu un pavasara cepuru piegrieztnes! ) un organisko bēbīškokvilnu, kas nonāca manās mājās (šī, starp citu, absolūti lieliska gan savā krāsu vienkāršībā, gan praktiskumā!!!), te atrodami arī citi mūsdienīgi un savas īpašības pierādījuši audumi. Daudz audumu! Taču visticamāk īsto apjomu tomēr var noprast vien paciemojoties pašā veikaliņā, kur audumus var ne tikai izpētīt ar acīm, bet arī apčamdīt un izvēlēties tiešām pašu, pašu foršāko.

Un es tiešām kautrīgi atvainojos Ziile Fabrics mammai un saimniecei, ka ir jau marts un kopš dāvanas brīža pagājis krietns sprīdis. Bet šobrīd- pavasara darbu cēlienam pošoties un jaunai blograkstu sērijai sākoties, nevaru iedomāties vēl īstāku un piemērotāku brīdi, kad papriecāties par šo burvīgo dāvanu!








Ziniet, man ir sajūta, ka šādi notikumi nav nejaušība. Šādi notikumi tiek organizēti kosmosā. Nopietni! :) Un es tos piedzīvoju ekskluzīvi īpašos dzīves brīžos- kad sāk mākt šaubas par saviem spēkiem, savas darbošanās nepieciešamību; kad šķiet, ka viss, ko šeit blogā daru, apsīkst kaut kur virtuālajā klusumā. Tā, izrādās, nav. Es varu rakstīt, dalīties domās, pieredzē, caur datorekrānu (vai telefona) iezagties mājās, kabatās, prātos, sirdīs un iedvesmot celties, darīt, spert pirmo soli! Tas ir liels spēks un reizē arī atbildība! Tāpēc esmu nosolījusies šeit blogā nekad nemānīties. Un pildu šo solījumu jau astoņus gadus. Par šo rakstu man nav samaksāts. Vismaz naudā ne. :D Šo rakstu baro pateicības sajūta un prieks par kāda izdošanos! Un audumi. Kvalitatīvi. Tādi, par kuriem priecājos pati un tieši šī iemesla dēļ iesaku arī citiem. Tiekamies ekrānos, kur pavisam drīz sākšu atrādīt, kas tapis no šiem un daudziem citiem audumiem! :)

You Might Also Like

4 comments

  1. Virtuālais klusums ir mānīgs - Tavs blogs tiek lasīts un Tu iedvesmo! Tā nu tas ir 😘

    AtbildētDzēst
  2. Piekrītu Inesei! :) Foršs stāsts, Laine, skaisti audumi!

    AtbildētDzēst
  3. Tas gan! Lasu Tavu blogu no pašiem pirmsākumiem un viegli nosmīnu-nu re, man arī 3. pastarītis vienaudzis ar Tavu Dūjiņu😊 pa visiem šiem gadiem ''ķipa šēžot mājās''un audzinot bērnus, arī es saņēmos savam hobijam un sāku radīt arī priekš citiem. Man bija iedvesma-Laine. 💪

    AtbildētDzēst
  4. Tas gan! Lasu Tavu blogu no pašiem pirmsākumiem un viegli nosmīnu-nu re, man arī 3. pastarītis vienaudzis ar Tavu Dūjiņu😊 pa visiem šiem gadiem ''ķipa šēžot mājās''un audzinot bērnus, arī es saņēmos savam hobijam un sāku radīt arī priekš citiem. Man bija iedvesma-Laine. 💪

    AtbildētDzēst

Paldies, ka atradāt laiku, lai ielūkotos manā blogā!


Man patīk dalīties, taču visa šajā blogā pieejamā informācija un fotogrāfijas ir likumīgs "Mammas roku" īpašums un nedrīkst tikt izmantots komerciāliem mērķiem! Turpretim visi laipni aicināti smelties idejas un iedvesmu sadzīvei un dāvanām mīļiem cilvēkiem!
Man ļoti patīk, ja rakstāt par mani, taču liels lūgums allaž pievienot atsauci uz blogu "Mammasrokas"! Veiksmīgu un darbiem bagātu dienu!