Šujam mazulim. 5. daļa. Rullītis.

08:00

Iespējams, ka ar šo vispār vajadzēja sākt. Galu galā Latvijā zīdaiņu aprūpes vadlīnijas jaundzimušajam paredz gulēt uz sāniem, lai novērstu aizrīšanās un SIDS riskus. Arī es dzemdību nodaļā ikreiz tiku instruēta un tāpēc arī mani trīs bērni pavadīja pirmos mēnešus gulēdami uz sāniem. Lai bērniņš šo pozu saglabātu, visvienkāršāk ir pie muguriņas novieto sarullētu sedziņu. Zinu, ka šim nolūkam mēdz izmantot speciāli pašūtus izstrādājumus, taču, tā kā esmu principiāli pret bēbīšlietām, kas pilda tikai vienu vienīgu funkciju un noder nesamērīgi īsu laiku, sedziņa noteikti izkonkurē jebko citu. Un, cenšoties sedziņas lietošanu padarīt iespējami ērtāku, tapa Rullītis! Tas patiesībā nav nekas cits kā uzsvārcis šim pašam segas rullītim! Satinu iespējami ērtāko segas veidolu, nofiksēju ar ofisa gumijām, nomērīju garumu, apkārtmēru, uzliku vismaz 5cm rezervi mērījumiem, piegriezu audumu, uzšuvu.

Zemāk bildēs segas metamorfoze:







Mazuļšūšanas sērija turpināsies. Turpmāk tā būs reizi nedēļā un dalīs uzmanību ar dažādiem interesantiem jaunumiem, kas pēc ilgām darba stundām un radošiem mēģinājumiem tapuši Mammas Roku ziempavasara periodā! 
Tiekamies, ak, tiekamies! Mēle niez izstāstīt!

You Might Also Like

0 comments

Paldies, ka atradāt laiku, lai ielūkotos manā blogā!


Man patīk dalīties, taču visa šajā blogā pieejamā informācija un fotogrāfijas ir likumīgs "Mammas roku" īpašums un nedrīkst tikt izmantots komerciāliem mērķiem! Turpretim visi laipni aicināti smelties idejas un iedvesmu sadzīvei un dāvanām mīļiem cilvēkiem!
Man ļoti patīk, ja rakstāt par mani, taču liels lūgums allaž pievienot atsauci uz blogu "Mammasrokas"! Veiksmīgu un darbiem bagātu dienu!