Pietura "Vasara". Es izkāpju.

22:24

Šī būs ziņa jums, mani mīļie klienti. Visiem,kas kaut reizi iegādājušies ko "Mammas roku" radītu vai tuvākajā laikā grasījās to darīt.


Kā jau pēdējos rakstos minēju - esmu ar vienu kāju vasarā (kaut pēc šodienas sniegputeņa liekas, ka kāju varbūt jāceļ atpakaļ :) Re kāds mums skats vienbrīd bija no loga šodien:



Bet nenovirzīšos no tēmas... Tātad, vismaz ar sirdi jau vasarā, tiešām.


Man patiess prieks par aizvadīto darbīgo ziemas sezonu un esmu jums, mīļie klienti, pateicīga par darbu, ko sagādājāt no rīta līdz vakaram! Ja vien varētu, tad šobrīd sirsnīgi samīļotu katru no jums - tik silta sajūta mani pārņem atceroties mūsu sadarbību un manis radītos garabērnus (rotaļlietas), kas nonākušas daudzās gādīgās un zinātkārās rokās!

Taču, ja salīdzinām manu radošo darbību ar vilcienu, tad jāteic, ka:
1) Vilciens uzsāka gaitu ļoti pareizā laikā un pilnīgi pareizā virzienā. Vilciens dinamiski kāpināja ātrumu, tas sagādāja man neviltotu radošo baudu.
2) Izbraucis klajumā, vilciens ieslēdza autopilotu un vienmērīgā gaitā turpināja traukties. Sākumā man patika vērot garāmslīdošās ainavas, bet vienā brīdī tās sāka likties vienveidīgas un pat garlaicīgas.
3) Nākamajā brīdī atskārtu, ka braucu jaukā, lieliski aprīkotā vilcienā, taču nebūt nesēžu pie lokomotīves stūres, bet kaut kur otrajā vagonā! Un tāds nepavisam nebija mans plāns, sēžoties vilcienā.
4) Tāpēc, mīļie klienti, es izkāpšu pieturā "Vasara" - tajā mani sagaidīs ceļot alkstošs vīrietis, 2 mazi, jauki bērni ar zandalēm kājās un tauriņtīkliem pār plecu - allaž gatavi doties Ekspedīcijās un iepazīt lietas dabā un mums apkārt, draudzenes, kas izmētātas pa Latvijas nostūriem un protams mans dators un šujmašīna - lietainajām dienām un blogam!


5) Rudenī es būšu atpakaļ!!! Ar paredzamākām piegādēm, tikpat radošām idejām un izpildījumu un, piedodiet, adekvātākām cenām - tādām,  kas nosegs ne tikai materiālus, bet arī ieguldīto laiku un oriģinalitāti! Bet, zinot jūs, man netiks pārmests. ;)


Ceru ka nenobiedēju jūs - visus manus bloga lasītājus, jo noteikti visu cauru vasaru turpināšu rakstīt blogu!
Ar nepacietību gaidu, kad varēsim kopā rušināties pa manu dārzu kā arī darināt vasarai ( un ne tikai) piemērotus roku darbus!
Uz tikšanos!

You Might Also Like

3 comments

  1. Nebiju tava kliente, bet tikai lasītāja...Novēlu jauku vasaru un ceru, ka lietaino dienu ziņās te parādīsies tavi oriģinālie darbiņi, jo bez šīs darbošanās taču tu arī nevarēsi, vai ne!? Ekspresis "Mammas rokas "taču turpinās ceļu, vismaz pa saviem maršrutiem:)

    AtbildētDzēst
  2. Bet protams! Noteikti gatavošu interesantas lietiņas, turpināšu šūt un darboties! Tikai ne uz pasūtījuma! Man vasarā ļoti daudz radu bērnu apšujami un lielākiem dāvanas gādājamas!

    AtbildētDzēst

Paldies, ka atradāt laiku, lai ielūkotos manā blogā!


Man patīk dalīties, taču visa šajā blogā pieejamā informācija un fotogrāfijas ir likumīgs "Mammas roku" īpašums un nedrīkst tikt izmantots komerciāliem mērķiem! Turpretim visi laipni aicināti smelties idejas un iedvesmu sadzīvei un dāvanām mīļiem cilvēkiem!
Man ļoti patīk, ja rakstāt par mani, taču liels lūgums allaž pievienot atsauci uz blogu "Mammasrokas"! Veiksmīgu un darbiem bagātu dienu!