Beidzot raksts par "Selectā" iegādāto darbarīku trio!

00:49

Jau labu laiku atpakaļ sāku iekšēji šūmēties par iespēju šad tad kādam no saviem darinājumiem pievienot spiedpodziņu vai izkniedēt to mazo caurumiņu - nu tādu, kā kedām, kur sien šņores... Un tad ieraudzīju ka Ķīnas nekvalitatīvo preču katalogs "Select" par ne pārāk sāpīgām naudiņām piedāvā trīs brāļus - Caurumotāju, Kniedētāju un Spiedpogu spiedēju.

 Labs i`, nospriedu, lai jau tev tiek Komunistu republika mani tuvu pie 10 Latvijas Valsts latu - dod savus darbarīkus man šurp!

Un "Select" deva...
C a u r u m o t ā j s

Tieši to viņš arī dara - taisa nelielus 6 izmēru caurumiņus , piemēram jostās. Man labi noder arī caurumošana linoleja atgriezumos, kurus izmantoju savās rotaļlietās, kā cietās daļas... Nezinu vai visiem līdzīgiem produktiem tā ir, bet man pēc vairākkārtējas caurumu izspiešanas nācās ķeksēt ar adatu ārā sakrājušos aplīšus. Piedevām, kā jau šīs cenu kategorijas izstrādājums, tas gatavots no mīksta metāla, ko iespējams traumēt, pat enerģiski rīkojoties ar adatu, nemaz  nerunājot par to, ja gadās iespiest ko cietāku...


K n i e d ē t ā j s

Esiet ievērojuši tos mazos, ar metāla riņķīti apdarinātos caurumiņus apavos, kur vērt šņores vai sporta apģērā, kur tie kalpo kā atveres savelkamajiem striķīšiem (treniņbiksēm, kapucēm)? Tos taisa ar šādu verķi!


Un šim nolūkam izmanto šādas kniedītes (šitās nāca līdzi)



Darbu secība:
# Ar ārdītāju izurbiniet nelielu caurumiņu - tādu lai ar pūlēm var ielikt tajā kniedīti
# Uzmanīgi ievietojiet audumu ar kniedīti Kniedētājā (kā parādīts pirmajā Kniedētāja attēlā) un SASPIEDIET!

 Un sanāk lūk šādi:


S p i e d p o g u    s p i e d ē j s

Šis man prasīja visvairāk smadzeņu spēka :D Kamēr aptvēru, kura detaļa iet kurā... 
Bet beigās izskatās šādi


Nu, jā, un tad jau atliek vien adataino uzlikt auduma vienā pusē, spiedpogas daļu otrā un SASPIEST!
Principā nepareizi saspiest laikam nav iespējams - ja kļūdīsieties ar šīs uzpariktes virsmām (tās abas savā starpā drusku atšķiras - vienai ir caurumiņš, otrai nav), vienkārši apgrieziet to pareizi un spiediet vēlreiz.



Rezumējums

+ Produktu kvalitāte ~7 balles
+ Izpildījuma kvalitāte ~7 balles
+ Cena - pieņemama un atbilstoša
- Nekādas noderīgas lietošanas instrukcijas līdzi nenāk, 
+ bet par laimi jums esmu es, kas pusvienos naktī raksta šo rakstu :D
- Šie konkrētie darbarīki paredzēti tieši šī konkrētā (standarta) izmēra kniedītēm un spiedpogām.

 Ja nav paredzēti ikdienas lietošanai, bet kā noderīgas uzpariktes īpašos gadījumos - labs pirkums!




You Might Also Like

6 comments

  1. Lieliski! Paldies par rakstu! Viss, ko es gribēju zināt. Mēģinu iztēloties, kā tas izskatās, un radās jautājums, kur pēc tam var nopirkt pašas spiedpogas un tos metāla riņķīšus (diez vai līdzi nāca pārāk daudz)?

    AtbildētDzēst
  2. Līdzi nāca diezgan. Vismaz kniedītes - kāda 40 noteikti (3krāsās - zelta, kapara un sudraba). Nu, jā spiedpogu gan nav daudz... Man liekās, ka šujamlietu, audumu veikalos noteikti vajag šitiem knibulīšiem būt!!! Vismaz man tāda iekšēja pārleicība sēž!:D

    AtbildētDzēst
  3. Jā, arī es ik pa brīdim iedomājos, ka savos šuvumos labi derētu arī spiedpogas. Tagad sapratu, ka laikam tikai ar plikām spiedpogām, kuras var dabūt šūšanas veikalos (šķiet, ak pat esmu redzējusi) nepietiek. Vajag to verķi, ar ko saspiest kopā. Būs jāpajautā šūšanas veikalā intereses pēc, varbūt tas instruments tur arī ir. Vienkārši gribas zināt, kur ko var dabūt:)

    AtbildētDzēst
  4. Šitos nu jau var nopirkt arī K-Rautā. Cenu amplitūda dažāda. Kniedes var iepirkt eBay. Viens liels izplatītājs bija Beļģijā(un vai Bulgārijā), īsti neatminos, tad jāmeklē. Ap 100-200 kniežu varēja dabūt ap 2-5Ls, dažādi diametri. Izdevīgāk, ja pērk vairākus komplektus. Ja nu kādai interese, varu papūlēties pameklēt(kaut kur bija saglabāts info, kādu pusgadu atpakaļ taisījos pirkt, bet nebija kniedētāja:D).

    AtbildētDzēst
  5. Jaunums-caurumkniedes var dabūt Prizmā par Ls 1.38-400gab! :)Dzeltenās.

    AtbildētDzēst

Paldies, ka atradāt laiku, lai ielūkotos manā blogā!


Man patīk dalīties, taču visa šajā blogā pieejamā informācija un fotogrāfijas ir likumīgs "Mammas roku" īpašums un nedrīkst tikt izmantots komerciāliem mērķiem! Turpretim visi laipni aicināti smelties idejas un iedvesmu sadzīvei un dāvanām mīļiem cilvēkiem!
Man ļoti patīk, ja rakstāt par mani, taču liels lūgums allaž pievienot atsauci uz blogu "Mammasrokas"! Veiksmīgu un darbiem bagātu dienu!