Viss notiek. Lai sapnis piepildītos, ir tikai jāsāk!

10:24

Pagaidām, kamēr audzinu savus mazos un esmu pilnasinīga jaunā māmiņa/ mājsaimniece/ rokdarbniece, mani sapņi ir pavisam pieticīgi: omulīgs pavards, jauks mazdārziņš, idilliska ģimenīte, utt.

Visiem tiem, kas man stāsta, ka tā nebūs vienmēr - jā, es to saprotu!!! Kāpēc jums liekas tik svarīgi man to atgādināt un pierādīt?! Jā, zinu, ka pienāks mirklis, kad atkal sākšu domāt par to, ka riepu no vēdera vajadzētu kaut kā dabūt nost un ar draudzenēm uz kādu krodziņu aizšaut un karjeru izveidot un galvenais, pirms tam kādu augstāko izglītību dabūt (ir doma par zviedru valodu)... Bet tas viss vēlāk. Pēc trešā vai ceturtā bērna :)

Pagaidām man vienkārši patīk sapņot par sarkaniem tomātu ķekariem siltumnīcā...


Kupliem garšaugu ceriem dobītē ...


Un par virtuvīti  kurā visus šos labumus izmantot gardākajos ēdienos un taisīt krājumus ziemai...


Sapņi piepildās! Vajag tikai sākt!

You Might Also Like

5 comments

  1. Tavi tomātu stādi izskatās tik labi, ka es tevi apskaužu par to, ka tev ir siltumnīca :))) Tu esi īsts prieks un paraugs :)

    AtbildētDzēst
  2. Paldies! Tikai šodien pēc gājiena uz siltumnīcu sašļuka dūša, jo liekas, ka jau pavisam mazajiem stādiem sākusies sasodītā lakstu sausā puve... Ne visiem, bet daļai tomēr...
    Laikam jau tomēr nākamgad vajadzēs siltumnīcu būvēt pa jaunam!
    Bet kopumā - tā ir lieliskākā sajūta, kad var ieskriet "būdā", kā siltumnīcu mēdza saukt mans tēvs, un paķert brokastīm tomātu un gurķīti! Mmmmmmm.......:)

    AtbildētDzēst
  3. ..tavi sapņi ir tik labi, lai tev veicas!

    AtbildētDzēst
  4. Tā jau ir ar tiem sapņiem- katram savs! Un katram brīdim dažbrīd savs! Pagājušo nedēļu pavadīju ar savu trīsgadnieku bērnu slimnīcā, jo bērns bija saķēris plaušu karsoni :(. Sapņoju tikai par to, lai mans bērns būtu vesels un mēs tiktu mājās un varētu nakšņot savās gultiņās. Tad nu sakiet man, vai šis sapnis ir ''sīkāks'' par, piem., sapni- Gribu kļūt par nodaļas vadītāju uzņēmumā vai tamlīdzīgu ... :) :) :)

    AtbildētDzēst
  5. Oooo, kā es saprotu to slimnīcas sajūtu - Niklāviņam ap gada vecumu bija Rotavīruss, kā rezultātā nonācām slimnīcā - tādos brīžos tiešām viss apkārt ir mazsvarīgs un daudz ko varētu iemainīt pret to, lai mazais atkal būtu vesels!

    AtbildētDzēst

Paldies, ka atradāt laiku, lai ielūkotos manā blogā!


Man patīk dalīties, taču visa šajā blogā pieejamā informācija un fotogrāfijas ir likumīgs "Mammas roku" īpašums un nedrīkst tikt izmantots komerciāliem mērķiem! Turpretim visi laipni aicināti smelties idejas un iedvesmu sadzīvei un dāvanām mīļiem cilvēkiem!
Man ļoti patīk, ja rakstāt par mani, taču liels lūgums allaž pievienot atsauci uz blogu "Mammasrokas"! Veiksmīgu un darbiem bagātu dienu!