Jāņu brīvdienas.

13:44

Tikai gribēju pabrīdināt, ka atkal dodamies uz Zosēnu rezidenci un laikam jau līdz pat 26.06. nebūs vaļas un iespējas papildināt rakstus blogā!


Ja kāds no Jums vēl nav izdomājis, kur pavadīt gada īsāko nakti (nu zinu jau zinu, ka tā ir ātrāk, nevis Jāņos, un tomēr), visi laipni lūgti līgot Zosēnos!!! Pasākumā nepiedalīsies ne Raimonds Pauls, ne Labvēlīgais tips, visticamāk muzicēs kāda mazpazīstama, bet ārkārtīgi jauka blice! Toties ir fantastiska iespēja par nelielām naudiņām uzbraukt uz pļavas ar mašīnu, uzcelt blakus telti un iekurināt katram savu mazo ugunskuru. Turpat pāri kalniņam ir estrāde, kur izdancoties un neliela bufetīte, kur  ( nu ja galīgi aptrūstās līdzpaņemto labumu) iestiprināt dūšu! 
Man jau liekas, ka pats galvenais jebkurā pasākumā - arī Līgosvētkos - ir kompānija! Ja kompānija jauka, tad līgot Zosēnos ir īsta brīva bauda!

Lustīgu līgošan`!

You Might Also Like

1 comments

  1. Tu izskaties satriecoši.
    Nu tad lieliski nolīgot!
    Man pietrūks Tavu ierakstu. Es ne vienmēr komentēju, bet vienmēr sajūsminos.

    AtbildētDzēst

Paldies, ka atradāt laiku, lai ielūkotos manā blogā!


Man patīk dalīties, taču visa šajā blogā pieejamā informācija un fotogrāfijas ir likumīgs "Mammas roku" īpašums un nedrīkst tikt izmantots komerciāliem mērķiem! Turpretim visi laipni aicināti smelties idejas un iedvesmu sadzīvei un dāvanām mīļiem cilvēkiem!
Man ļoti patīk, ja rakstāt par mani, taču liels lūgums allaž pievienot atsauci uz blogu "Mammasrokas"! Veiksmīgu un darbiem bagātu dienu!