Interjers lauku mājās.

14:22

Kopš redzu, kādos veidos uz manu blogu nonāk apmeklētāji, ar interesi vēroju, ko cilvēki "iegūglē". Kāds apmeklētājs nonāca manā blogā, meklējot Googlē atslēgas vārdus "interjers lauku mājās". Viņš nonāca pie mana raksta par Zosēnu mājām, kur tikai drusku padalījos ar pāris interjera detaļām. Bet ideju savai sapņu virtuvei esmu savākusi pulka, pulka! Un tieši šis apmeklētājs mani iedvesmoja parādīt jums idejas no interneta plašumiem, ko glabāju savā datorā mapē "Sapņu māja" > "Idejas virtuvei".

Kad iedomājos savu sapņu virtuvi, redzu to skandināviski gaišu, ar mēbelēm, kas gatavotas no brutālas koksnes, ar skaistiem, no vecmāmiņas mantotiem traukiem. Manā sapņu virtuvē būs drusku "par daudz" mantu - tieši tik, lai justos kā mājās un tik, lai vienmēr viss būtu pa rokai! Mani kastroļi un pannas karāsies pie griestiem vai speciālām konstrukcijām! Un ideālajā variantā manā virtuvē būs t.s. sala. Būs arī grozi dārzeņiem un plaukts vīnam.....   Es jau teicu, ka tā ir mana SAPŅU virtuve? Pagaidām tiešām vēl tikai sapņoju :D

Tātad, sanāk, ka paņemšu pa druskai no katras zemāk redzamās bildes! Iespējams, ka arī jūs tās iedvesmos!

You Might Also Like

6 comments

  1. Tādā lauku virtuvē ir savs siltums un mājīgums, es arī katrā bildē atrodu ko labu, kas man patīk.Super ideja ar katlu un pannu statīvu, tikai man nav brīva stūrīša, bet varbūt tomēr atrastos....

    AtbildētDzēst
  2. Jā, es arī par to katlu karināšanu sapriecājos! Feina ideja!

    AtbildētDzēst
  3. Zin, kas ir smiekligakais?:D Nezinu, kr tu esi lodajusi meklejot bildes, bet man lielaka dalja no tavam sasaivota aridzan:D Man vel pirms menesha bija tukshums virtvee, tikai izremonteta telpa gaishos tonjos, ne gluzji mana gaumee, bet naudas, lai taisitu visu pa savam man nebutu. Un tad rakos, mekleju netaa bildes chupam, bet nevareju neko atrast, kas deretu man un manejiem.Un GALVENAIS, ari manam makam, iespejaam. Bet bildes, bildes...Eh,...

    Un tad iegadajos lietotu virtuvi.(jo tas stils, kad gribetu, neietu galig kopa ar esosho remontu...)Un rekjinot izmaksas tehnikai, ko gribetu, un tam kas macinjaa, man ne gaja abi kopa. Bet gribas jau:D Tagad nav gluzi ne tvu ideali tas, ko veletos, bet ir virtvee, kura jutos labi es , virs un musu berni. Gadu gaitaa lenam esmu savakusi visas virtuves lietas, ko gribetu. Lenitem. Ta ka beig beigas, bs kaut kads vidus celsh tam ko gribetu un tam, kas man sanak...
    Bet mazliet man krenkjis ir. Ar kuru samierinashos pagaidam:D Beidzamie saimnieki musu vecaja majaa bij izdauzijshi visas 30to gadu krasnis, ari virtuves muretu pliti. Dzivojam galvaspisletaa, bet maja, ka jau 3otajos celta piepilsetas lauku maja, reiz bijusi ar visam malkas krasnim u.c Un droshi vien gad gaitaa nolaista. Lidz kads izdomaja veikt eiro remontu... Skatijos uz baltajiem , smukajiem podinjiem, kas sasisti un samesti veca siltmnica un domaju...Vienam vecas lietas ir vertiba, gadiem , pat gadu desmitiem kratas - citam eiro remonts, regipsha sienas, smukas tapetes un jutas labi...
    Vieta krasnij gan paliksi, sashuta regipshos. Varbut reiz tomer...

    Bet laikam jau shis " stils" shobrid ari modee:) Arzemju blogos izteikti:)
    Forshi!

    AtbildētDzēst
  4. Grūti pateikt vai tā ir tāda "jaunā strāva" un jaunlaiku nacionālais romantisms, kas klejo pa gaisu un aplipina daudzus... vai arī - kas meklē sev tuvu, tas atrod, bet... jap, manas sajūtas par virtuvi ir ļoti, ļoti līdzīgas!

    Veiksmes!

    AtbildētDzēst
  5. Miss L - paldies, ka atkal uzjundīji manī vēlmi ierakņāties interjera lapās! Biju jau piemirsusi par šo savu sapņu virtuves plānošanu! Tagad tu man atgādināji, ka sen jau gribu ielikt arī savu sapņu verandu blogā! Paldies! Drīzumā būs rakstiņš!

    AtbildētDzēst
  6. Izsmalcinātas mēbeles Jūsu interjeram https://up-mebeles.lv/

    AtbildētDzēst

Paldies, ka atradāt laiku, lai ielūkotos manā blogā!


Man patīk dalīties, taču visa šajā blogā pieejamā informācija un fotogrāfijas ir likumīgs "Mammas roku" īpašums un nedrīkst tikt izmantots komerciāliem mērķiem! Turpretim visi laipni aicināti smelties idejas un iedvesmu sadzīvei un dāvanām mīļiem cilvēkiem!
Man ļoti patīk, ja rakstāt par mani, taču liels lūgums allaž pievienot atsauci uz blogu "Mammasrokas"! Veiksmīgu un darbiem bagātu dienu!