Dāvanas! No zila gaisa, nudien!

19:37

Sarakste e-pastā piektdien.

Kristīne: "Čau, uzraksti man savu adresi! Es tev nosūtīšu kaut ko, kas tev varētu noderēt!"
Laine: "Sarunāts! Es pat neprasīšu ko, jo ļoti gribu pārsteigumu!"
Kristīne: "Nu nesaceries, nekas tāāāāds jau tur nav..."

Sarakste Draugos piektdien.

Egils: "Sveika, Laine! Labprāt uzdāvinātu tev DVD ierakstu no festivāla, ko vadīji augustā Alauksta estrādē!"
Laine: "O, super! Es būtu sajūsmā! Es tieši sestdien braucu uz Piebalgas pusi!"


Vai tas ir kaut kas gaisā? :D Zvaigznes, magnētiskā vētra, labestības putekļu lietus? Kas notiek? :DDD

Sestdienas rīts.

Sprādzējam mašīnā bērnus pirms došanās uz Cēsīm, kad pagalmā ieripo pastnieces sarkanais mazautomobīlis! Bandrole! Noteikti no Kristīnes! Jā, no Kristīnes!
Datums, paraksts.... Jā, uz redzēšanos, jā traks ceļš, traks!
Kristīne P... Tā ir tā pati Kristīne, ka rakstīja? Jo e-pastā bija cits uzvārds... Daaahhh, protams, ka tā pati - cik gan liela ir varbūtība saņemt tieši bandroli un tieši no Kristīnes, kas nav tā Kristīne, ja pirms tam ir bijusi saruna ar Kristīni par pasta adresi?... Daaahhh.
Plēšu vaļā! Grāmata!!!!!! Grāmata!!!!!GRĀMATA!!! Tāda, kuru jau sen lūdzu Ziemassvētku vecītim, bet tagad ceru, ka vecītis savu sarakstu nav iekalis akmenī, jo: manā īpašumā nonākusi grāmata, par kuru rakstīju šeit!

Mežonīgs, miljradkārtīgs PALDIES tev Kristīne!!!!!!!!! Kristīne tā kas PLŪMĪTE no Plūmītes bloga! Par ko man tāda dāvana??? Par ko? Esmu sajūsmā! Jā, arī par grāmatu, bet vairāk par žestu! Par to, ka dzīvē neesam tikušās - tik vien kā bloglandijā sazinājušās  - un te tāds mīļš pārsteigums! Paldies! Paldies!


Sestdienas vakars.

Piebalgā tieku pie sava DVD! Vēderā patīkama tirpoņa - nez kā tas būs -  redzēt sevi no malas veselu 8 stundu garumā!!! Nu labi, ne jau visas astoņas stundas rādīs tieši mani :D.. Un tomēr - kā tas būs skatīties pirmo biklo iznācienu, kur aizmirsu Rajeckas dziesmu, kuru bērnībā ar māsu dziedājām līdzi... līdz pat pēdējiem iznācieniem, kuros, iegājusi "grūviņā" , no skatuves komunicēju ar festivāla apmeklētājiem :D...  Izklaide rudens vakariem tagad man garantēta! Paldies EGILAM - vienam no pasākuma organizatoriem, manam pamatskolas zīmēšanas skolotājam, pasākuma "Slēpojums apkārt Alaukstam"organizatoram un visādi citādi sabiedriski aktīvam cilvēkam!

You Might Also Like

1 comments

  1. Nu redz kā - par vienu tavu labo darbu saņēmi divus pretī... jauki.
    Arī mani šobrīd pārņēmusi doma par labajiem darbiem. Ir taču tik jauki sagādāt kādam prieku!

    AtbildētDzēst

Paldies, ka atradāt laiku, lai ielūkotos manā blogā!


Man patīk dalīties, taču visa šajā blogā pieejamā informācija un fotogrāfijas ir likumīgs "Mammas roku" īpašums un nedrīkst tikt izmantots komerciāliem mērķiem! Turpretim visi laipni aicināti smelties idejas un iedvesmu sadzīvei un dāvanām mīļiem cilvēkiem!
Man ļoti patīk, ja rakstāt par mani, taču liels lūgums allaž pievienot atsauci uz blogu "Mammasrokas"! Veiksmīgu un darbiem bagātu dienu!