Gatavojamies Ziem`ssvētkiem . Otrā daļa - eglīšu mantiņas.

17:16

Šoreiz pavisam neplānoti radās eglīšu mantiņu komplekts.

Biju uzaicināta uz jubīli pie viena jauka, radoša, stilīga puiša un tāpēc man pat neienāca prātā dāvanas meklējumos sirot pa K-Rautu, piemēram, bet uzreiz bija skaidrs, ka taps kas rokām darināts.
Protams, ka mirkli šaudījos minējumos, ko handmade lai īsti uzdāvā 31 gadu vecam pušcilvēkam??? Lai nebūtu bērnišķīgi, lai būtu praktiski (viņa nolikums) un galvenais, lai lieta tiktu izmantota? Ja spētu perfekti ierakstīties viņa gaumes izjūtā uz ģērbšanos, uzadītu cepuri vai ko tādu (kaut gan diez vai - man nemaz nav tāda laika :D).... Dzima ideja par kubu pieaugušajam - tas lai vēl pagaidām jums paliek intrigai - to parādīšu tuvāk svētkiem, labi? Taču, tiklīdz uzsāku darbu, iedomājos, ka šis cilvēks noteikti priecātos arī par eglīšu rotājumiem, ja vien tās nebūs spīdīgās bumbas :D

Tāpēc ātri ieskicēju vīziju un atlika vien darboties!

Krāsas speciāli izvēlējos ne-rozā, ne-pasteļu, eņģeļu spārnus speciāli uztaisīju drusku rock`nroll, un speciāli gatavoju pūcītes - jo dārgais jubilārs nesen man atsūtīja linku uz kolosālu multfilmiņu par pūcēm






P.S. Viņš tiešām priecājās! Vai vismaz labi tēloja! :DDDDD
Priecīgus Džinglbellus, Valter!!!

P.P.S. Jūsu - uzticamāko lasītāju  - jau ir  101!!!!!
Es jūs visus ļoti, ļoti mīlu mani mīļie dalmācieši! :DDDDD

You Might Also Like

4 comments

  1. Es itin nemaz neļaunotos un pat ļooooti priecātos, ja arī manā īpašumā "iebirtu" tādu mīluļskaistuļu pulks! Nice indeed! Un ja - daudz laimes, Valter! :) Aga

    AtbildētDzēst
  2. Mīlīgas pūcītes!
    Par stilizētajiem enģeļiem nopriecājos jau Tavā iepriekšējā ierakstā. :)

    P.S. Klau, šādas sīklietiņas Tu šuj ar rokām vai šujmašīnu?

    AtbildētDzēst
  3. Gan ar rokām, gan ar šujmašīnu. Lielākos vilcienus ar šujmašīnu, pārējo + detaļu savienošanu ar rokām - diezgan smalks darbiņš...

    AtbildētDzēst
  4. Skaidrs. Es vnk to jautāju kā cilvēks, kam nav šujmašīnas (un arī sajēgas, kā ar to darboties :D ). Pēdējā laikā sāku apsvērt nepieciešamību iegādāties.

    AtbildētDzēst

Paldies, ka atradāt laiku, lai ielūkotos manā blogā!


Man patīk dalīties, taču visa šajā blogā pieejamā informācija un fotogrāfijas ir likumīgs "Mammas roku" īpašums un nedrīkst tikt izmantots komerciāliem mērķiem! Turpretim visi laipni aicināti smelties idejas un iedvesmu sadzīvei un dāvanām mīļiem cilvēkiem!
Man ļoti patīk, ja rakstāt par mani, taču liels lūgums allaž pievienot atsauci uz blogu "Mammasrokas"! Veiksmīgu un darbiem bagātu dienu!