Ieelpoju Rīgu!

22:58

Nu tad tā... Es goda vārds nesaprotu pusi no visa pēdējās dienās notiekošā manā blogā... Nesaprotu to no skaudības plīstošo personu, kuru tik dedzīgi ieinteresējis mana maka saturs un nesaprotu , goda vārds , Dačuk, nesaprotu, vai tavs koments domāts man?
 Man visā šinī situācijā pat nav vēlmes iedziļināties... :D Piedodiet - es tagad elpoju Rīgu!!! Strebju karstiem lieliem malkiem, jo pavisam drīz atkal jādodas uz Zaubes mežiņu un ar iespaidiem, kas gūti šajās dienās jāizdzīvo ziemu!

Bet par visu tiešām pēc kārtas ....

1. vakars Rīgā - mājrestorāns "Rozentāls"

Šis nu reiz bija notikums, kam gatavojos jau mēnesi iepriekš. Briedu. Izdomājos krustu šķērsu, sāku bažīties un tomēr ieplānoju tieši ar šī mājrestorāna apmeklējumu uzsākt savu Rīgas skrējienu!

Un tas tiešām bija pasakains sākums! Garšīgie ēdieni mijās ar sarkanvīnu, pieklusinātu apgaismojumu, liegu mūziku un klusām sarunām. Inese (bloga "Maltīte" autore) bija pacentusies un cienāja mūs gan ar svaiga cukini salātiem, gan grūbām ar riekstiem! Bet saldajā mums tika pasniegti karsti āboli ar saldējumu! Mmmmmm!

UN!!!! Ja reiz ejam ciemos, tad ar dāvanām! Uzdāvināju Inesei pašdarinātu tarbiņu ar divām saldētām meža pīlēm iekšā.


Inese solās būt čakla un decembrī rīkot nākamo mājrestorānu! Sekojiet jaunumiem viņas interesantajā ēdienu blogā!


Otrā diena Rīgā pagāja izķemmējot Avotu ielas veikalus un veikaliņus, taču galvenais notikums bija tikšanās ar kādu cilvēku - par to rītdien!

You Might Also Like

3 comments

  1. paldies, laine, tev, ka atnācāt.
    tiešām bija prieks satikt.

    un jau domāju kā tos putnus ceļ galdā.
    un taša jau ir paspējusi kalpot godam ..)

    AtbildētDzēst
  2. Jā! Paldies Tev, Ines! Par maltīti, kas mieloja miesu un dvēseli!:) Aga

    AtbildētDzēst
  3. :d AK, Avotu iela:d, SKAIDRS SKAIDRS:)))) a man nav prasmes, šajos veikaliņos iepirkties! tā arī neizpratnē brīnos par tiem, kas to prot!!!:):)un tik eju tiem dienu no dienas garām:))
    tā pat Matīsa iela ir bagāta ar tiem!

    AtbildētDzēst

Paldies, ka atradāt laiku, lai ielūkotos manā blogā!


Man patīk dalīties, taču visa šajā blogā pieejamā informācija un fotogrāfijas ir likumīgs "Mammas roku" īpašums un nedrīkst tikt izmantots komerciāliem mērķiem! Turpretim visi laipni aicināti smelties idejas un iedvesmu sadzīvei un dāvanām mīļiem cilvēkiem!
Man ļoti patīk, ja rakstāt par mani, taču liels lūgums allaž pievienot atsauci uz blogu "Mammasrokas"! Veiksmīgu un darbiem bagātu dienu!